Bebis före/efter bröllopet!! Del 3
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
Jag också!
Fikaförslaget låter som en utmärkt idé tycker jag! Man kan ju alltid ta en kopp grönt te istället
Ja!
Jag drack dock kaffe hela tiden och under mina graviditeter. Men inte alls mycket. Kom nog inte upp i 3 koppar/dag. Kanske max 1 kopp.
minus här igen...har tappat sugen helt....*suck* är på dag 34, troligtvis BIM +2. Är ju egentligen inte för sent. Men det är så trååååååkigt med minus hela tiden.
Skall klippa mig i page på lördag så jag får någon slags förändring
Vi skall ha fest här hemma på lördag. Kan ju inte dricka iom jag inte vet. Kan inte skylla på att jag skall köra heller :-P
Ja då är det HELT klart. Men innan får den lite av mamman. Men inte allt. Det är då vissa får mf. När fostret går över till moderkaka o dylikt.
Mmm.. Det är nog lite olika.. Jag har hört ca 10 olika storys om hur det går till!
Så allt är nog möjligt..
se där, då var jag felunderrättad vad gäller 2 veckor.
Ankan80 vad jobbigt, men vad gäller festen. Du kanske kan dricka lite i alla fall. Enligt vad som står här så är det ju lugnt fram till v 10. Ingen jag kommer leva efter, men så här i början och innan du vet är det förmodligen helt lugnt.