Bebis före/efter bröllopet!! Del 3
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
Jo, det kan jag ju alltid göra, men jag är så dålig på att ljuga, även om det så bara är en vit lögn. Har precis varit hemma och sjukskriven pga. bröstbensinflammation så att jag är trött och hängig kan ju folk kanske koppla till det. Har ju fortfarande kvar den inflammationen så jag är ju extremt trött. Tack och lov så har min chef lovat att jag kan få jobba lite kortare dagar om det blir allt för jobbigt med illamående osv.
Det var väldigt vad alla har olika känningar den här månaden. Men det blir väl så när kroppen vet att man börjat försöka så vet den också vilka symptom den skall lura än med. Själv har jag mått illa, varit yr, ont i brösten. Men nog tusan kom mensen igår ändå. Iof blev jag inte så förvånad då min kropp har hållt på så här i 5 mån nu. Men blir så less, nog tusan hoppas man varje månad. Jag försöker slappna av o inte bry mig men det är så där lätt ibland.
Även om jag inte skriver här så ofta nu för tiden läser jag oftare, följer med spänning och hoppas på plus för er.
Vad tråkigt! Men du skall se att det blir din tur snart!
Själv tyckte jag synd om mig igår och kände mig nere så jag var tvungen att bota det med en chokladkaka
Här har det blivit en lite mer molande känsla på ett större område än tidigare så jag är väldigt hoppfull. Kommer mensen kommer jag tro att jag har cancer. Jag lovar!
lanovia 08 skrev 2008-10-21 08:12:17 följande:
Jag testade negativt imorse också...
MEN fortfarande ingen mens, fortfarande illamående och molande och knip i magen. Vet inte vad jag ska tro... Försöker att inte tänka på det, men det är inte så lätt när man så gärna vill! Borde väl egentligen strunta i att testa mer, men det är ju också svårt. Jaja, får se hur jag gör.
Ankan, hur går det för dig? Testat igen?
Jag skall testa i eftermiddag eller i morgon bitti. Får se om jag kan hålla mig
Jag blir tokig snart. Försöker inte heller tänka på det!
Men men....
Hur många gånger man än tittar på testet så vill det inte ändra sig!! Konstigt.
Får hem 6 test i dag från testlagret som jag kan leka med...
Är det billigare att köpa tester fr nätet?
Har fått någon form av blödning nu
Jaja, det är ju iaf bättre att det kommer igång, så får vi fortsätta försöka... Mannen är nog inte alltför ledsen för det
Jag köpte från www.testlagret.se
Får hem dem dagen efter du beställt (Innan 17)
Kan ju hoppas att den inte betyder tant röd.
Bättre lycka nästa gång!