Bebis före/efter bröllopet!! Del 3
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
Det är ju jätte individuellt, jag som blev gravid väldigt lätt, trodde isället att det skulle bli jättesvårt, eftersom jag tycker att det är många man läser om som har problem att bli gravid.
Jag hade noll koll på när jag hade ägglossning (trodde inte att jag hade det när jag blev gravid, för vi hade tänkt försöka mer seriöst efter våran bröllopsresa som vi ska åka på om 3 veckor).
Jag tycker inte att du ska känna dig konstig, alla är vi olika.
Det med att "lyckas" på första försöket tror jag är delvis beroende på hur mycket man försöker..
Jag och min sammbo trodde de skulle ta ett år att få plus, försökte inte mkt, och hade en rätt "torr" månad, mer mys än sex om man säger så, och plussade på första..
Tror det är när man kommer in i att man vill och tycker de tar tid som kroppen inte riktigt är avslappnad..
Testade negativt imorse, men fortafarande ingen mens... Har fortfarande alla symptom kvar, som lika gärna kan betyda mens som gravid
Tror också det finns en fara med att försöka för mycket, leta symptom och räkna på ÄL och BIM, men det är ju svårt att låta bli när man så gärna vill...
Vi har bara försökt i 2 månader, och jag har ju haft p-ring/piller i typ 10 år innan, så det är ju inte konstigt om kroppen behöver lite tid att komma igång. Får gosa lite med gudsonen så länge
Passionsblomman, det borde hel klart vara rätt till hemmaberedskap under sådana förhållanden!
Grattis! Vad roligt!
Här har inte heller hänt nåt. Skall vänta till tisdag har jag tänkt nu.
Hmmm, har inte hänt nåt här heller, mer än att jag har haft ont i magen, huvudet och varit på ett uselt humör...
Tänkte också testa på tisdag om inget kommer.
Ursäkta en lite intim fråga kanske, men är ingen lite extra pilsk?? Det blev jag i början!
haha
Ja även om det inte är ett gravtecken så är det ju alltid trevligt ändå!!