Bebis före/efter bröllopet!! Del 3
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
Det är väldigt induviduellt. Jag snuskade på dag 14 och blev gravid bägge ggr.
Mmm i natt ville Bella vakna kl 3. Så man fick snällt gå upp!
Inget plus ännu, ingen tant heller :-P
En liten personlig fråga....
Känns det något i livmodern/tappen om man sexar och man är gravid?
Gjorde det på mig och är lite rädd att det kan vara något annat.
Gör inte ont men är lite obehagligt.
Ingen?
Hmm nää jag kände nog inget sånt. Däremot fick jag lite rosa/röd flytning efter jag sexade i början av graviditeten.
Ok...nä, inget sånt här.
Tänkte mest så man inte fått en inflammation. Men då borde jag väl känna mig lite sjukare samt få flytningar?
Hade man bara fått ett plus så hade jag ju trott på graviditetsåkomma iaf.
Men alla här.. När har ni bim??
Hade BIM i lördags, testade negativt då men fortfarande ingen mens... Mår fortfarande illa, har huvudvärk, ömma bröst och molande och knip i magen/underlivet. Tänkte testa imorgon igen.
Ok, va spännande! Ja då borde det ju visa positivt. Ohh kan du itne testa idag? Sånt här är så spännande tycker jag.
Jag är på dag 31. Vet inte exakt när jag har BIM då den ibland är lite längre. Typiskt!!!!
Har fått ömma bröstvårtor och finnar i pannan så det kan ju vara mens på G, eller nåt annat.
Sen känner jag lite ilningar längst ner i livmodern. Ibland lite starkare som mensvärk. Trycker jag på magen så känns det.
Blir tokig!
Ja det jävliga är ju att 98% av alla gravsymtom är ju samma som innan mens.
Så man blir så förvirrad!