• ingenjörsbruden

Bebis före/efter bröllopet!! Del 3

Silva79 startade förra tråden.....

Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!

• Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 3
  • Ninnispinnis

JA! Håller tummarna för oss båda

• Sansisen

kan man känna av i magen när man är gravid så tidigt? Min mens är några dagar sen, känner mig jättetrött och lite illamående, och det känns nästan som mensvärk, men det kommer ingen mens... kan det vara tecken på att man är gravid??

• Ankan80

Kan nog vara vilket som. Jag har ju bara inbillade symtom tror jag så jag kanske är fel person att fråga.

Har du haft mensvärk i många dagar tolkar jag det som graviditet. Du får köpa ett test!

• Sansisen

jag har haft mensvärk sen igår, och mensen brukar komma i samband med mensvärken, alltså samma dag, men har fortfarande inte fått nånting... har beställt grav-test, ska kolla i morgon om inte mensen har dykt upp!! är nervös :)

• Sansisen

HAr du också haft det? I samband med eller utan mens? :) (med eller utan graviditet kanske man säger!)

MulleNuh skrev 2008-10-16 13:49:33 följande:
    Ja den där mensvärken ja..
  • MulleNuh

Jag har varit gravid 5 ggr. Och JA alla dom ggr har jag haft vidrig mensvärk till och från.
    Och det är ju himla jobbigt för man blir ju förvirrad.

Sansisen skrev 2008-10-16 14:06:06 följande:
    HAr du också haft det? I samband med eller utan mens? :) (med eller utan graviditet kanske man säger!)
  • Sansisen

Ja, verkligen, känns lixom helskumt!!! Man bara går och väntar på att mensen ska komma men det händer inget mer... får gå och kissa stup i kvarten och varje gång tror man att mensen kommer, men nej då, ingenting...

MulleNuh skrev 2008-10-16 14:07:59 följande:
    Jag har varit gravid 5 ggr. Och JA alla dom ggr har jag haft vidrig mensvärk till och från.Och det är ju himla jobbigt för man blir ju förvirrad.
  • MulleNuh

ja precis.. Det är förääädiskt!

Sansisen skrev 2008-10-16 14:09:44 följande:
    Ja, verkligen, känns lixom helskumt!!! Man bara går och väntar på att mensen ska komma men det händer inget mer... får gå och kissa stup i kvarten och varje gång tror man att mensen kommer, men nej då, ingenting...
  • Godisråttan

Tanten är på besök här!!Hrmmpppfff!!!!! Nu får jag panik! Tänk om jag inte kan bli gravid???Ska köpa ÄL stickor..

Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 3