Bebis före/efter bröllopet!! Del 3
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
Hehe...tar nog ett tag....
Jag har känt mig konstig i magen nu i en vecka. Liksom när man ätit för mycket frukt, spänd i magen och lite öm på vänster sida precis som om det är något där
Annars har jag kanske fått en tarmsjukdom
Trevlig helg nu!
Så har jag också känt det! Spänd i magen, precis som att det är något där... Kanske ska göra ett test du med!
Trevlig helg på dig också :)
Tackar!
Har inte riktigt försökt, utan slutade med p-piller i slutet av juli, sen har vi låtit naturen skött resten :) Har inte planerat in nån ägglossning, utan vi har låtit det bli som det blir!
Grattis Sanisen! Vad kul Är det första barnet?
Godisråttan, vad bra att mensen har blivit stabil nu, då blir det säkert plus snart
Jag väntar fortfarande på att testa imorgon, såvida det inte händer nåt innan dess. Ska på tjejmiddag och dricka vin ikväll, kanske blir sista gången på ett tag...
Ahh, så det är här ni håller till :)
Vi är inne på 7:e försöket sen i maj/juni (har korta cykler), ännu så länge går det ju inget vidare...
Tack så mycket!
Ja, det är första barnet, så det känns jättespännande :) HAr inte förstått det än tror jag... känns som att man går omkring i sin egen lilla bubbla!!
Ska ut på tjejkväll i morgon med min svägerska, hon lär ju undra varför jag inte dricker nåt vin!! Nästa helg ska hela min stora familj ha stor fest där man "förfäntas" dricka lite vin eller öl, så jag gruvar mig lite för att alla ska kommentera varför man inte dricker... dom flesta väntar ju på att det blir barn nu när man är nygift också.
Jag blir förbluffad! Blir alla gravida på första försöket?? Vi har försökt sen i april, men inget har hänt. :(
Men sen jobbar sambon natt och jag dag och vissa veckor blir det inte mycket tid att försöka så det är inte lätt när man ska pricka rätt dagar. Hade ätit p-piller i tolv år innan jag slutade i april. Tycker att det är svårt att veta när jag har min ägglossning. Så egentligen tycker jag inte att det är så konstigt att det inte har tagit sig än, men när jag läser här känner jag mig konstig.