Bebis före/efter bröllopet!! Del 3
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
Hej alla blivande mammor! Nu är det snart två veckor sedan jag tog ut min hormonspiral. Det är bra för mig att läsa era inlägg och förstå att ge det lite tid. Eftersom jag blev av misstag förra gången så tror jag nu att jag blir gravid bara min man tittar på mig, känner mig som en handgranat med lossad säkring! Jag vet att jag är bara "ibörjan hysterisk" men faktum är att mina bröst är ömma och tunga, det borde de inte vara redan. Det är verkligen spännande i vilket fall!
Nä, det är ju inte som att slå på en AV- och PÅ-knapp, men det hade varit bra!
Inget nytt här iaf. Skall nog testa i morgon bitti .
O, jag vågar inte testa....är rädd för att inte plussa och det är så tråkigt. Vet inte när jag ska ha min mens heller, kanske den här veckan. Känner inget konstigt med kroppen heller så därför tror jag inte att det har tagit sig än...och därför vill jag inte testa.....
Nä, man blir så besviken när det är minus.
Jag vet inte vad min kropp håller på med :-P.
Jag fick mens igår, 3 dagar försent... Har lovat mig själv att sluta vara hysterisk med test och BIM, surfa runt på familjeliv och jämföra symptom, utan försöka ta det mer som det kommer. Annars kommer jag att göra mig själv knäpp!
Ja, blir det inget denna gången så skall jag också sluta upp med det. Man mår inte så bra av det.
Som sagt, lycka till nästa gång!
Tack! Och detsamma till dig, om det inte blev denna gången för dig heller...
Vi har ju bara försökt tvä månader, så jag inser att jag får lugna ner mig lite!
Eller två månader
Det är samma som för oss. Än finns det tid
Ninnis o Ankan: 2:a försöket här osså....va säger ni....först ut får bjuda på fika?!