• ingenjörsbruden

Bebis före/efter bröllopet!! Del 3

Silva79 startade förra tråden.....

Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!

• Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 3
  • Ankan80

Japp...blir ju inte bättre av alla forum man läser på.
    Men eftersom jag känt det där i magen nu i 1 1/2 vecka så är jag mer misstänksam. Har jag aldrig haft innan!

MulleNuh skrev 2008-10-20 09:34:17 följande:
    Ja det jävliga är ju att 98% av alla gravsymtom är ju samma som innan mens. Så man blir så förvirrad!
  • Godisråttan
    MulleNuh skrev 2008-10-20 09:21:36 följande:
    Men alla här.. När har ni bim??
    Alltså vilket datum man har mens? Jag har 17, 18...
  • Ninnispinnis

Haha, jag gör det i morgon på morgonen. Då har det gått 3 dagar sen förra testet, så vi får väl se om det är någon skillnad...

MulleNuh skrev 2008-10-20 09:28:09 följande:
    Ok, va spännande! Ja då borde det ju visa positivt. Ohh kan du itne testa idag? Sånt här är så spännande tycker jag.
  • blivandefrularsed

Sansisen: GRATTIS!! Underbart!

Vi försöker också, men min senaste cykel var på 74 dagar och nu vet jag inte om det kommer bli samma sak igen. Innan dess hade jag en cykel på ca fem veckor efter att jag slutade med p-pillrena i februari så om det går tillbaka till det borde jag få BIM den här veckan. Trodde att den skulle komma förra söndagen då det kom rött efter att vi hade sex, men det blev inget mer...

Visst är det svårt att låta bli att tänka på det massor. Oroa sig för att det inte ska fungera osv. Försöker ha koll på ÄL genom att kolla mitt sekret men det är svårt, inte alltid jag får tag på nåt..

Har lånat en ÄL-apparat av min kompis som jag ska göra igång med så fort jag får mens.

Nyfiken på alla er andra som i dagarna ska testa! Men visst vill man testa sig ofta fast samtidigt är det tråkigt när den visar NEJ NEJ du är INTE gravid (hur kunde du tro det känns det som då...)....

Och symptom har jag hela tiden. Ibland är jag trött, har fått mycket finnar det senaste, blivit väldigt glömsk osv. Han nog varit gravid i ett år nu iaf

• Ankan80

Har nog suttit hela förmiddagen för att hitta något om mitt "problem". Lite frustrerande. Kan vara allt från normalt till cancer. Skitkul....

• ingenjörsbruden

Tror fan att jag är skengravid.....har samma symptomer: ont i brösten, ont i magen, huvudvärk osv.......Men jag har inte BIM förrän om 2 veckor!!!! *asg*
    Måste ju vara ngt annat.....Men iofs så hade jag rejält ont i en av äggstockarna förra sönd-mån....o när det försvann så sexade vi rejält.....men det är väl alldeles för tidigt att kännan symtomper reda efter 1 v eller?

GRATTIS! Sansisen! Härligt!

Ankan80: Gjorde det ont eller kändes det obehagligt vid sexet?

• Ankan80

Nä, det gjorde inte ont utan jag fick bara en obehaglig känsla. Man kan säga en förstärkt känsla av det jag känt nu några dagar. Inget annat.
    Man blir ju lite orolig.

ingenjörsbruden skrev 2008-10-20 11:54:28 följande:
    Tror fan att jag är skengravid.....har samma symptomer: ont i brösten, ont i magen, huvudvärk osv.......Men jag har inte BIM förrän om 2 veckor!!!! *asg*Måste ju vara ngt annat.....Men iofs så hade jag rejält ont i en av äggstockarna förra sönd-mån....o när det försvann så sexade vi rejält.....men det är väl alldeles för tidigt att kännan symtomper reda efter 1 v eller? GRATTIS! Sansisen! Härligt! Ankan80: Gjorde det ont eller kändes det obehagligt vid sexet?
  • Ankan80

Nu har jag beställt ett helt gäng med nya test. Så man är förberedd

• FruLjungberg

vet inte om jag ska testa innan jag brukar visa tidigt.. har haft massa konstiga känningar denna månaden...

Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 3