• ingenjörsbruden

Bebis före/efter bröllopet!! Del 3

Silva79 startade förra tråden.....

Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!

• Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 3
  • MulleNuh

Men hur länge hade ni försökt??

Godisråttan skrev 2008-10-17 07:40:04 följande:
    Tanten är på besök här!!Hrmmpppfff!!!!! Nu får jag panik! Tänk om jag inte kan bli gravid???Ska köpa ÄL stickor..
  • Ninnispinnis

Usch då, stackare! Är det sedan maj ni har försökt?

Godisråttan skrev 2008-10-17 07:40:04 följande:
    Tanten är på besök här!!Hrmmpppfff!!!!! Nu får jag panik! Tänk om jag inte kan bli gravid???Ska köpa ÄL stickor..
  • Ankan80

Tyvärr Ninnispinnis. Kunde inte hålla mig utan testade i morse . Givetvis inget plus. Köpte två test så nu skall jag vänta till söndag eller måndag

Jag är ju sååååååå nyfiken. Jättesvårt detta för mig att hålla mig.

• Ninnispinnis

Hihi, jag var på väg igår men hejdade mig... Min man kommer hem ikväll, så OM det nu skulle vara ett plus så är det ju kul om han är hemma

Det kan ju vara aå att det var för tidigt för dig? Ta ett nytt på måndag så håller jag alla tummar!

Ankan80 skrev 2008-10-17 08:43:03 följande:
    Tyvärr Ninnispinnis. Kunde inte hålla mig utan testade i morse . Givetvis inget plus. Köpte två test så nu skall jag vänta till söndag eller måndag Jag är ju sååååååå nyfiken. Jättesvårt detta för mig att hålla mig.
  • Ankan80

Hehe...ja det är nog för tidigt, men det hade varit trevligt att veta

Ninnispinnis skrev 2008-10-17 09:03:24 följande:
    Hihi, jag var på väg igår men hejdade mig... Min man kommer hem ikväll, så OM det nu skulle vara ett plus så är det ju kul om han är hemma Det kan ju vara aå att det var för tidigt för dig? Ta ett nytt på måndag så håller jag alla tummar!
  • Jonna83

jag hade mensvärk i en vecka innan jag tog grav test. Var lite förbryllad då jag inte brukar ha mensvärk förrens samma dag som den kom.

Mullenuh

fem gånger..wow.. jag har absolut inga planer på mer än två gånger, så himla roligt är dte inte ;)

• MulleNuh

haha ja fast jag har bara 2 barn..

Jonna83 skrev 2008-10-17 13:48:48 följande:
    jag hade mensvärk i en vecka innan jag tog grav test. Var lite förbryllad då jag inte brukar ha mensvärk förrens samma dag som den kom. Mullenuhfem gånger..wow.. jag har absolut inga planer på mer än två gånger, så himla roligt är dte inte ;)
  • Sansisen

Jaha, då gjorde man ett grav-test idag som visade positivt! Ojoj, hade jag inte räknat med att det skulle gå så fort, men det känns jättebra!

• Ankan80

Grattis!!! Vilken trevlig start på helgen!!!

Sansisen skrev 2008-10-17 15:37:31 följande:
    Jaha, då gjorde man ett grav-test idag som visade positivt! Ojoj, hade jag inte räknat med att det skulle gå så fort, men det känns jättebra!
  • Sansisen

Ja, det kan man säga!! Mår jättebra psykiskt, men mår illa och känner mig konstig i magen och är jättetrött, undrar varför :P
    Ojoj, vet inte hur jag ska smälta detta!!

Ankan80 skrev 2008-10-17 15:42:27 följande:
    Grattis!!! Vilken trevlig start på helgen!!!
Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 3