Bebis före/efter bröllopet!! Del 3
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
Men hur länge hade ni försökt??
Usch då, stackare! Är det sedan maj ni har försökt?
Tyvärr Ninnispinnis. Kunde inte hålla mig utan testade i morse . Givetvis inget plus. Köpte två test så nu skall jag vänta till söndag eller måndag
Jag är ju sååååååå nyfiken. Jättesvårt detta för mig att hålla mig.
Hihi, jag var på väg igår men hejdade mig... Min man kommer hem ikväll, så OM det nu skulle vara ett plus så är det ju kul om han är hemma
Det kan ju vara aå att det var för tidigt för dig? Ta ett nytt på måndag så håller jag alla tummar!
Hehe...ja det är nog för tidigt, men det hade varit trevligt att veta
jag hade mensvärk i en vecka innan jag tog grav test. Var lite förbryllad då jag inte brukar ha mensvärk förrens samma dag som den kom.
Mullenuh
fem gånger..wow.. jag har absolut inga planer på mer än två gånger, så himla roligt är dte inte ;)
haha ja fast jag har bara 2 barn..
Jaha, då gjorde man ett grav-test idag som visade positivt! Ojoj, hade jag inte räknat med att det skulle gå så fort, men det känns jättebra!
Grattis!!! Vilken trevlig start på helgen!!!
Ja, det kan man säga!! Mår jättebra psykiskt, men mår illa och känner mig konstig i magen och är jättetrött, undrar varför :P
Ojoj, vet inte hur jag ska smälta detta!!