Augusti 2009
Skapar en ny fortsättningstråd för alla oss som ska gifta oss i augusti 2009. Här kan vi komma med tips, ideér och förslag på allt möjligt. Peppa varandra när det står still i planeringen osv.
Prata på!
Skapar en ny fortsättningstråd för alla oss som ska gifta oss i augusti 2009. Här kan vi komma med tips, ideér och förslag på allt möjligt. Peppa varandra när det står still i planeringen osv.
Prata på!
Så känner vi med. Även om det är min och min blivandes dag så är de ju en stor dag för våra föräldrar oxå. Jag vill att dom ska sitta ner och njuta av dagen och för en gång skull själva bli lite servade.
Jo men visst är det så. Man vill ju att de ska komma ihåg den dagen som något vackert & inte som något stressigt.
så resonerar vi med, därför ska vi ha 2 tjej som gått restaurang o fixa med framplockningen va mat o tårts o sen stå i barne o så..
Dukningen fixar jag själv dagen innan med min sambo o toastarna, jag e sååå petig.
Milo ska heller inte vara med min familj eller magnus familj under vigseln för jag vet att dom kommer tjuta så han får vara med kusinerna..eller min mormor, sen så ska han sova hos mammas kompis som vi träffar väldigt ofta och som han känner under brudnatten för vi vill ja ha vår familj kvar på kvällen.
Men det är ju skönt att kunna lösa barnvakten på så sätt. Visst det är jättemysigt med barn, men på bröllopsfesten tror jag verkligen att barnen har det roligare hemma eller hos någon annan :)
Hahaha jag är med jättepetig, jag kommer säkert gå & granska dukningen som slottet gör ;) Har ju sett hur det brukar bli så jag kommer nog inte bli besviken :)
Hej igen...nu sitter vi och funderar om vi ska tillåta barn på bröllopet. Barn är söta men jag vet inte om det blir bra att ha de med på festen. Vi vill gjärna att deras föräldrar stannar längre an till kl. 21. Och sedan r det frågan om att ta på sig ansvaret att fixa ett separat bord och mat åt barnen och jag vet inte om jag vill hålla på med det också...Jag kanske låter så oförskämd men det är tyvär vad vi tycker.
Samtidigt är det svårt att säga nej till släktingar med barn. Tänk om de har problem med barnvakt och inte kommer alls annars...:(