Augusti 2009
Skapar en ny fortsättningstråd för alla oss som ska gifta oss i augusti 2009. Här kan vi komma med tips, ideér och förslag på allt möjligt. Peppa varandra när det står still i planeringen osv.
Prata på!
Skapar en ny fortsättningstråd för alla oss som ska gifta oss i augusti 2009. Här kan vi komma med tips, ideér och förslag på allt möjligt. Peppa varandra när det står still i planeringen osv.
Prata på!
cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll&item=320303362016
Fast vit då =)
jättevacker!!
Här är också i augusti.
Närmasre sagt 1 augusti i Linköping=)
hej har märkt att aktiviteten i tråden är lite låg just nu..kan ju vara som jag upplever det att man är lite i ett dö-läge.
Detta är vad vi fixat hittills..
*Kyrka & lokal (där mat,dukning servis mm ingår)
*Band som spelar på kvällen
*Klänning
*Tärnor & bestman
*Bil från kyrka till fest lokal
*Toastmaster/Madamé
*bokat övernattning till en del gäster
*bokat hotell till mig och tärnorna natten innan.
* köpt material till inbjudningskort, vigselprogr, festhäfte och bordsplacering
* valt färgtema...blått och vitt
Jag känner mig skit stressad när jag läser den här tråden! Alla har kommit så jätte jätte långt i sin planering. Att folk redan har sin klänning klar...helt sjukt! Själv har jag inte prövat en enda!
Ni som har kommit så långt, kan ni inte dela med er av detaljer... typ vad festprogrammen ska innehålla, vilken typ av mat - catering, laga själv osv, musik i kyrkan..
Vi behöver verkligen lite inspiration =)
hej igen..
Konstigt själv tycker jag inte att vi kommit så långt, jag tror att det som kommer att kännas stressigt om några månader är inbjudningar, vad man önskar sig i present, bordsplacering, innehåll i festhäften..
våra inbjudningskort kommer att gå i blått och jag har köpt kort/papper och likadana kuvert från panduro och stämplar från stämpelfabriken..
jag har börjat med inbj. korten bilder kommer så fort jag är klar..runt om kortet skall jag ha natursnöre då vårat "Tema" kommer att vara havet..snäckor..sand vass mm...ett riktigt sommar bröllop förhoppningsvis..
Hur skall ni andra göra med inbjkort?göra eller köpa?
vilka har ni berättat för?