• Tant Doris

Augusti 2009

Skapar en ny fortsättningstråd för alla oss som ska gifta oss i augusti 2009. Här kan vi komma med tips, ideér och förslag på allt möjligt. Peppa varandra när det står still i planeringen osv.

Prata på!

• Svar på tråden Augusti 2009
  • MilosMamma
    SaraPayam skrev 2008-10-22 09:29:55 följande:
    Ja men vad jobbigt för dig. Lider verkligen med dig, klänningen är ju en av de stösta sakerna som man ser fram emot & då vill man ju inte bli besviken :(
    Men som tur är tjatade jag på min sambo att man kan köpa klänningen nu ifall den inte är snygg eller om de blir fel, rtur vi gjorde så, får väl teste den där på tradera jag gillade först.. suck.
  • SaraPayam
    MilosMamma skrev 2008-10-22 09:38:18 följande:
    Men som tur är tjatade jag på min sambo att man kan köpa klänningen nu ifall den inte är snygg eller om de blir fel, rtur vi gjorde så, får väl teste den där på tradera jag gillade först.. suck.
    Men avvakta lite grann, det kanske löser sig. Det kan ju faktiskt vara så att de har skickat fel klänning till fel person. Så vänta tills du har hört något ifrån dem :)
  • MilosMamma
    SaraPayam skrev 2008-10-22 09:41:06 följande:
    Men avvakta lite grann, det kanske löser sig. Det kan ju faktiskt vara så att de har skickat fel klänning till fel person. Så vänta tills du har hört något ifrån dem :)
    Jo jag har skickat ett mejl så nu väntar ja på svar.
    Om det är nån som ska ha på sej den där rosa tycker jag verkligen synd om dom, för den var jätteful o matrialet var hemskt.
  • SaraPayam
    MilosMamma skrev 2008-10-22 09:42:29 följande:
    Jo jag har skickat ett mejl så nu väntar ja på svar.Om det är nån som ska ha på sej den där rosa tycker jag verkligen synd om dom, för den var jätteful o matrialet var hemskt.
    Vad hemskt!! Ser den inte ut som på bilden heller?
  • Strindlund

MM: Har du någon länk till klänningen du ville köpa?

• SaraPayam

Milosmamma: Jag la in mig i den nya tråden du har skapat :) Hoppas att det är okay :)

• MilosMamma

SP - nej , eller jo de e ju fluffigt...endel o sen lite spets upptill med några fula pärlor, den ser väldigt väldigt B ut.

• SaraPayam
    MilosMamma skrev 2008-10-22 09:50:49 följande:
    SP - nej , eller jo de e ju fluffigt...endel o sen lite spets upptill med några fula pärlor, den ser väldigt väldigt B ut.
    Stackars....
Svar på tråden Augusti 2009