Augusti 2009
Skapar en ny fortsättningstråd för alla oss som ska gifta oss i augusti 2009. Här kan vi komma med tips, ideér och förslag på allt möjligt. Peppa varandra när det står still i planeringen osv.
Prata på!
Skapar en ny fortsättningstråd för alla oss som ska gifta oss i augusti 2009. Här kan vi komma med tips, ideér och förslag på allt möjligt. Peppa varandra när det står still i planeringen osv.
Prata på!
Har varit inne på sidan kortdesign och hittat följande fynd.
Vita kameror
Fina små favourboxar med silverhjärtan på
Vita såpbubbelflaskor.
Och väldigt billiga priser, jag är så lycklig (tänk att var lycklig över så lite)
Har inte beställt något ännu, men så småningom!!!!!
Här är allt skit.
Vi köpte en villa o flyttade in 1 augusti i år, nu är våra tanmkar på o köpa en lägenhet o spara pengar ist o att jag börjar plugga.
Jag vetifan va vi ska göra, flyttar vi in till stan så sparar vi 8000 i månaden på det.
Jag kan inte tänka klart o vet inte vad ja ska göra.
*viskar*
Vi har tänkt oss ett bröllop på Sundbyholms slott, jättefint och god mat. Dock är inte allt helt klart, och dessutom är det hemligt än så länge så
*ssshhhhh*
Vi har bott i vårat nybyggda hus i precis 1 år nu, jag pluggar min andra termin på högskola, vi har två pojkar. Klart att man inte har en uppsjö av pengar över, men det är värt varenda krona. Man får helt enkelt fundera och komma fram till hur man vill leva och prioritera efter det.
Milos mamma, vad trist!! tråkigt val att göra.. men kan ni inte hyra ut villan då?? brukar ju kunna vara ett alternativ - om ni kan få tag på en hyresrätt inne i stan så kanske det kan funka??
Går det inte att spara pengar fast ni bor där?? Går det att dra in på något, lägga om lån etc?? Tungt för alla just nu, det är det som är så trist.. himla finanskris, vi hittade ett superfint hus precis när krisen inträffade.. och vi vågar inte köpa det för vi vet inte vad vi får för vår lägenhet idag.. MORR!!!