• Tant Doris

Augusti 2009

Skapar en ny fortsättningstråd för alla oss som ska gifta oss i augusti 2009. Här kan vi komma med tips, ideér och förslag på allt möjligt. Peppa varandra när det står still i planeringen osv.

Prata på!

• Svar på tråden Augusti 2009
  • MilosMamma

Vilket puckor jag fick mejl av killen jag köpte klänningen av det stod såhär:'

Hi , there !

The dress we make it according the size you send to me .

Please have a look for the dress .

The color is pink .

You never tell me which color do you want .

So we make it according to the picture show .

Men denna konversation har jag haft med honom:

Then what is this? I said White and you said Ok I will make the dress in white!

Date: Sat, 27 Sep 2008 15:53:34 +0800
    From: huntshop_2008@yahoo.com.cn

OK , I will make the dress in white and size 14.
    You can pay for the item via bank tranfer or paypal or western union.
    You can choose which you like payment way .
    Let me know which payment way will you accept . Thanks .

Pillan lager
    Hello, I won the dress, I want exact that dress, but white and US size 14.

How can I pay?

• SaraPayam
    MilosMamma skrev 2008-10-22 11:08:13 följande:
    Vilket puckor jag fick mejl av killen jag köpte klänningen av det stod såhär:'Hi , there !The dress we make it according the size you send to me .Please have a look for the dress .The color is pink .You never tell me which color do you want .So we make it according to the picture show .Men denna konversation har jag haft med honom:Then what is this? I said White and you said Ok I will make the dress in white!Date: Sat, 27 Sep 2008 15:53:34 +0800From: huntshop_2008@yahoo.com.cnOK , I will make the dress in white and size 14.You can pay for the item via bank tranfer or paypal or western union.You can choose which you like payment way .Let me know which payment way will you accept . Thanks .Pillan lager Hello, I won the dress, I want exact that dress, but white and US size 14.How can I pay?
    Hmm det låter ju helkonstigt, vad skrev du tillbaka? Skrev du att du vill ha den i vitt?
  • MilosMamma

man får läsa nerifrån i upp...

• SaraPayam
    MilosMamma skrev 2008-10-22 11:59:33 följande:
    man får läsa nerifrån i upp...
    Jo det har jag gjort, men vad skrev du sist, när du hade fått det sista svaret? Hänvisade du till det som ni har skrivit innan?
  • MilosMamma

oj ja precis jag visade våra mejl som skickas fram o tillbaka då¨man ser dom i samma mejlkonversation, men ja har inte fått nått svar än.

• SaraPayam
    MilosMamma skrev 2008-10-22 12:13:20 följande:
    oj ja precis jag visade våra mejl som skickas fram o tillbaka då¨man ser dom i samma mejlkonversation, men ja har inte fått nått svar än.
    Okay, hmmm, hoppas att han svarar fort, vill veta vad han skriver tillbaka, för man blir ju riktigt irriterad när de håller på så här!!
  • Småland09

Sarapayam: vilken viktnedgång! bra jobbat

• Småland09

Milosmamma: Usch vad tråkigt när det blir så fel, men du, när gifter du dig? Det ordnar sig säkert tills dess! Men förstår dig till 100%, jag hade varit i upplösningstillstånd, har noll stresstålighet.. vill inte tänka på hur jag kommer se ut på bröllopsdagen
    *kramar om*

• SaraPayam
    Småland09 skrev 2008-10-22 19:25:02 följande:
    Sarapayam: vilken viktnedgång! bra jobbat
    Tack :)
  • Risport

hej! Hoppas att jag kan få vara med i den här tråden... Planerar bröllop 1 aug 2009.

Svar på tråden Augusti 2009