Augusti 2009
Skapar en ny fortsättningstråd för alla oss som ska gifta oss i augusti 2009. Här kan vi komma med tips, ideér och förslag på allt möjligt. Peppa varandra när det står still i planeringen osv.
Prata på!
Skapar en ny fortsättningstråd för alla oss som ska gifta oss i augusti 2009. Här kan vi komma med tips, ideér och förslag på allt möjligt. Peppa varandra när det står still i planeringen osv.
Prata på!
hej och välkommna alla nya...
det är alltid lika kul att höra hur det går med planeringen..
kan ni inte berätta hur långt ni kommit och villket slags bröllop ni skall ha :)
Ååå vad kul att det är så många nya som har kommit hit sen igår :) 1 augusti verkar vara ett populärt datum :)
ninaojocke skrev 2008-10-24 18:07:09 följande:
Ja, vigseln sker det nya (det stora) och lokalen där vi ska vara är i det gamla slottet.
=) Jättemysigt..
Hej!
Gifter mig i Borås.
Bokat kyrka o lokal..
Prel. Gästlista...
Kollar på ring...
Är väl ungefär så långt vi har kommit.
En del verkar redan ha de mest klart
Åååh, jag är så glad! Vi fick reda på idag att ica affären som ligger mitt emot kyrkan (dvs festlokalen) vill göra vår mat. De tar 80 kr/pers för tre sorters kallskuret, potatisgratäng, sallad, sås, bröd och smör! Det betyder att vi får det för halva priset jämfört med vad vi hade budgeterat för! Åååh, det är så sjukt bra! *Lycklig*
Risport: jag har kommit ungefär lika långt som du.. man blir görstressad när man är härinne ibland
Hur ska du göra med inbjudningarna? jag vill göra våra själv så jag har börjat kika på det än så länge..
Där börjar jag bli lite stressad men men.. det ordnar sig
EhjärtaE: Shit vad skönt!!! Maten blir ju tyngsta kostnaden för oss känner jag.. :-S