• Tant Doris

Augusti 2009

Skapar en ny fortsättningstråd för alla oss som ska gifta oss i augusti 2009. Här kan vi komma med tips, ideér och förslag på allt möjligt. Peppa varandra när det står still i planeringen osv.

Prata på!

• Svar på tråden Augusti 2009
  • Småland09

Hej risport, välkommen!! Jag gifter mig också den 1 augusti.. Vart ska du gifta dig någonstans???

• SaraPayam
    Risport skrev 2008-10-22 20:54:19 följande:
    hej! Hoppas att jag kan få vara med i den här tråden... Planerar bröllop 1 aug 2009.
    Välkommen, jag gifter mig med den 1:a augusti :)
  • SaraPayam

Milosmamma: Hur har det gått för dig? Har du hört något om klänningen?

• MilosMamma
    SaraPayam skrev 2008-10-23 11:22:11 följande:
    Milosmamma: Hur har det gått för dig? Har du hört något om klänningen?
    Ja hur de går ja, det går inget vidare då han vägrar svara på mina mejl, jag väntar ett par dagar till annars får jag hitta på nått annat.
  • SaraPayam
    MilosMamma skrev 2008-10-23 15:04:26 följande:
    Ja hur de går ja, det går inget vidare då han vägrar svara på mina mejl, jag väntar ett par dagar till annars får jag hitta på nått annat.
    De brukar alltid svara om du hotar med att polisanmäla dom, visst det är inte kul att behöva göra det, men det är ett sätt för dig att visa att du menar allvar, ringde du till servicen på hemsidan? Och frågade hur du skulle gå tillväga?
  • MilosMamma

Jag har inte ringt nått för min engelska är värdelös.

Men jag fick till svar att jag kunde få lite rabatt

Då svara jag och undrade om han skämtar med mej, när jag beställde en vit klänning och han sa, okej vi gör den i vitt, sen sa jag att han gärna fick tillbaka klänningen men jag vill ha mina pengar tillbaka, annars skulle jag anmäla honom på ebay och då får han aldrig mer sälja där.

• SaraPayam
    MilosMamma skrev 2008-10-23 19:59:04 följande:
    Jag har inte ringt nått för min engelska är värdelös.Men jag fick till svar att jag kunde få lite rabattDå svara jag och undrade om han skämtar med mej, när jag beställde en vit klänning och han sa, okej vi gör den i vitt, sen sa jag att han gärna fick tillbaka klänningen men jag vill ha mina pengar tillbaka, annars skulle jag anmäla honom på ebay och då får han aldrig mer sälja där.
    Allvarigt sa han så?! Vilken j***a idiot. Hmmm det finns nötter till allt, men det här tar nästan priset!
    Vad bra att du sa som du sa...det är jättebra att du står på dig :) Kunden har alltid rätt!
  • Lövings

Gifter mig också 1:a augusti. Hur långt har ni kommit??

• mattiasmarie

gifter mig med den 1 augusti i hököpinge kyrka skåne

• ekpo1

Det verkara att det är rätt många som gifter sig den 1 augusti nästa år! Det är roligt! Ska själv gifta mig den dagen i Dalarna.

Svar på tråden Augusti 2009