Augusti 2009
Skapar en ny fortsättningstråd för alla oss som ska gifta oss i augusti 2009. Här kan vi komma med tips, ideér och förslag på allt möjligt. Peppa varandra när det står still i planeringen osv.
Prata på!
Skapar en ny fortsättningstråd för alla oss som ska gifta oss i augusti 2009. Här kan vi komma med tips, ideér och förslag på allt möjligt. Peppa varandra när det står still i planeringen osv.
Prata på!
Alla vänner och familj vet att det nalkas bröllop men inte villket datum, det är bara tärnorna, bestman och toastmaster/madamé som vet..vi tänkte skicka ut inbjudningarna ganska tidigt eftersom det är i semestertider och jag vet av egen erfarenhet att jag planerar ofta min semester i god tid..och vi vill ju att alla som bjuds kan komma..
när tänkte ni andra skicka inbj?
vi ska skicka i jan.
Vi skulle inte berätta för nån alls förutom dom ska ska medverka, men jag kan inte hålla tyst så endel vet redan =)
Jag är också otroligt dålig på att hålla tyst, så jag gör inte det. Men jag förstår inte riktigt varför man inte ska berätta för någon?
nä, jag tror inte det spelar någon roll om man berättar det, men det är ju alltid kul om det dimper ner en inbjudan i brevlådan..tycker jag iaf..
men annars så kan man ju berätta tycker jag,,,det hade jag gjort om det inte vore för min sambo han vill att det skall vara lite överraskning