Augusti 2009
Skapar en ny fortsättningstråd för alla oss som ska gifta oss i augusti 2009. Här kan vi komma med tips, ideér och förslag på allt möjligt. Peppa varandra när det står still i planeringen osv.
Prata på!
Skapar en ny fortsättningstråd för alla oss som ska gifta oss i augusti 2009. Här kan vi komma med tips, ideér och förslag på allt möjligt. Peppa varandra när det står still i planeringen osv.
Prata på!
Jaa, vattenfast mascara är ju ett måste kommer böla
sarapayam: Oj, o jag som inte ens kommit på vad jag ska ha än.. känns lite overkligt än så länge
ska nog fråga en kompis som är musikal-utbildad om han vill sjunga.. gillar "kärleken förde oss samman" av ulf lundell..
Men annars så vet jag inte..
vad ska du ha??
Nu har vi heta diskussioner hemma om vårt vals...vilken musik ska vi dansa till.
Min kille tycker att vi ska dansa till typ wienervals...
Oca jag vill ha antingen F. Sinatra typ Fly me to the moon eller Marie Fredriksson där du andas.
:( Har diskuterat det i ngra dagar men fortfarande lyckas inte att hitta alternativ som passar båda...suck
Hehe...två valsar hmmm :)
Jag kan. Inte specielt svår variant...Fast till Sinatra är det snarare Foxtrot.
Känns bara att om det äe wienervals då är det så oficielt och pampigt på ngt sätt...men om det är Sinatra och foxtrot så är det mer avslapnat...
Får jag också vara med?
Vi planerar bröllop 1:a, 8.e eller 15:e.
Det är helt galet att få lokal och kyrka att vara ledigt samma lördag!
Nu har jag tre olika bröllopsdatum för inget sammanfaller.
Men om jag lyckas boka om en av kyrkorna(!) i eftermiddag så faller allt på plats.
Sen är det ju bara lite smådetaljer till som ska fixas
kram på er!
Har jag visat er min brudklänning? den skickades från kina igår så nästa vecka kommer den =)
MilosMamma: Oh snälla visa! .-)