Augusti 2009
Skapar en ny fortsättningstråd för alla oss som ska gifta oss i augusti 2009. Här kan vi komma med tips, ideér och förslag på allt möjligt. Peppa varandra när det står still i planeringen osv.
Prata på!
Skapar en ny fortsättningstråd för alla oss som ska gifta oss i augusti 2009. Här kan vi komma med tips, ideér och förslag på allt möjligt. Peppa varandra när det står still i planeringen osv.
Prata på!
Jag har lärt mej en läxa, o samtidigt är jag såååå ledsen.
Min brudklänning kom idag!
Det är helt fel storlek plus att den är rosa, Jag höll på att få andnöd.
Jag är så himla arg!
Har skickat ett mejl nu till han ja köpte den av så får vi se vad som händer, jag vill skicka tillbaka den o få tillbaka mina pengar!
Jag köpte den på ebay och på bilden var den i rosa, men vi har haft bra mejlkontakt o man fick välja färg, den ser jättekonstig ut.
Sånt får man ta när man köper över nätet, åh jag är SÅ ledsen.
Jag och min karl skall gifta oss den 22 augusti 2009, vilket vi ser fram emot fruktansvärt mycket! :) Vi har än så länge bokat kyrka, pratat med brudtärnan (den enda som vet än så länge), bokat håruppsättning för oss två samt bokat smekmånaden.
Vi skall åka till Turkiet i en vecka, jag skulle gärna åka två veckor och till något helt annat land men då min karl tidigare inte varit utomlands var det det enda han kunde tänka sig då jag tidigare varit där! Det duger för mig, vi skall ändå umgås han och jag, och inte jag och landet! :D
Just nu letar jag klänning men det är svårt då jag förhoppningsvis kan gå ner två storlekar i vikt. Jag kommer att vara 22 år när vi gifter oss, han är då närmare 35 år. Det låter så fruktansvärt mkt, men det känns som om att vi är jämngamla båda två! :)
Vart har ni andra köpt era klänningar?
jag vill ha en klänning som är 2 storlekar alltså med snörning men de kanske dom flesta är.
MilosMamma: Jag är ny i tråden men jag såg länken till klänningen du skulle köpa! Tyckte den var otroligt fin och har haft funderingar att köpa från samma säljare, tror jag. Vad hette din säljare på ebay?
Vad har du lagt ut för pengar på kalaset? Hoppas det inte är större summor med pengar, aldrig roligt att få fel, men ännu värre att behöva strida om detta med pengar osv.