Augusti 2009
Skapar en ny fortsättningstråd för alla oss som ska gifta oss i augusti 2009. Här kan vi komma med tips, ideér och förslag på allt möjligt. Peppa varandra när det står still i planeringen osv.
Prata på!
Skapar en ny fortsättningstråd för alla oss som ska gifta oss i augusti 2009. Här kan vi komma med tips, ideér och förslag på allt möjligt. Peppa varandra när det står still i planeringen osv.
Prata på!
huntshop2008 köpte jag från då han har typ 99% possitiva omdömen.
det gick på ca 1400 med frakten så alltså pengarna är det jag inte vill åt, men när man beställer en vit klänning och får en rosa är nått fel, plus att leveransen har vart krånglig som fan.
Jag är superbesviken o funderar på att återgå till klänning nr 1 som ja ville ha, men den köpt på tradera och jag vet inte hur storlekarna är där.
Jag älskar Turkiet också! Har varit där 2 gånger, båda gångerna i Alanya, men vi skall nu åka till Side för att få en lugnare tillvaro. Vi åker med fritidsresor den 26 augusti, 4 dagar efter bröllopet. Vaaarmt! Men skönt!
Jag skall nästa vecka gå på mitt första möte med viktväktarna, men om jag bara hade lite tålamod så skulle jag kunna gå ner i vikt själv. Jag jojobantar i dagsläget och går i slutändan upp mer än ner.. Jag kan inte vänta mig att 10 kg skall ha försvunnit efter 10 veckor, men det blir liksom så.
Egentligen har jag så mycket som 28 kg till min målvikt, men 18 kg är det främsta målet och det bör inte vara omöjligt. Men det blir mycket slit och träning förstås! I dagsläget kan jag inte handla kläder som förr och det grämer mig mest, inte att jag ser ut som jag gör, utan helt sonika för att det inte finns något som sitter snyggt på mig.
Denna klänning är jag förtjust i:
cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll&item=320311550131&ssPageName=MERCOSI_VI_ROSI_PR4_PCN_BIX_Stores&refitem=320310539644&itemcount=4&refwidgetloc=closed_view_item&refwidgettype=osi_widget&_trksid=p284.m185&_trkparms=algo%3DSI%26its%3DI%26itu%3DUCI%26otn%3D4%26ps%3D42
Är det samma säljare som du köpte av MilosMamma?
Japp det är samma, vi ska se hur han löser det hela nu när det blev fel.