Augusti 2009
Skapar en ny fortsättningstråd för alla oss som ska gifta oss i augusti 2009. Här kan vi komma med tips, ideér och förslag på allt möjligt. Peppa varandra när det står still i planeringen osv.
Prata på!
Skapar en ny fortsättningstråd för alla oss som ska gifta oss i augusti 2009. Här kan vi komma med tips, ideér och förslag på allt möjligt. Peppa varandra när det står still i planeringen osv.
Prata på!
Milosmamma: hur många ska ni bjuda in? vad har du för ideer för inbjudningskorten?? jag har en liten fundering att göra inbjudningenkorten själv jag med, men behöver ALL inspiration jag kan få.. Funderar på färgerna grönt/vitt/silver eller grönt/vitt/guld.. Surfar runt på olika sajter för att få inspiration och brides.com är ju en höjdare för inspiration (frisyrdelen var grym i alla fall)
hej! får man vara med här? jag gifter mig den 22:a augusti =)planerar för fullt, men inte kommit så jätte långt än. ska kolla efter en massa saker när vi åker till thailand över jul.
SaraPayam: svarade dig i en annan tråd oxå Bor i Stockholm men kommer faktiskt från jönköping... Vi gifter oss i Ga Hjälmseryds kyrka - mitt i djupaste Småland.. Fick svar från pastorsexpeditionen idag att de bokat kyrkan åt oss den 1 augusti kl 15.. Blir helt fantastiskt!!
*pirrig*
Sarapayam: Skoja att man kommer vara nervös! Min syster är än så länge den enda som vet (förutom vi då ) och hon är lika nervös hon haha..
Kommer oxå göra enkla kort.. satt o tittade på Calligraphen igår för lite inspiration..