Augusti 2009
Skapar en ny fortsättningstråd för alla oss som ska gifta oss i augusti 2009. Här kan vi komma med tips, ideér och förslag på allt möjligt. Peppa varandra när det står still i planeringen osv.
Prata på!
Skapar en ny fortsättningstråd för alla oss som ska gifta oss i augusti 2009. Här kan vi komma med tips, ideér och förslag på allt möjligt. Peppa varandra när det står still i planeringen osv.
Prata på!
vill vara med här oxå man jag MÅSTE plugga, skriver mer sen =)
Kram
En till som ska bli fru i augusti.
Jag och min blivande ska gifta oss borgerligt. Jag är inte så mycket för "kruss-i-dill" och annat som är starkt förknippat med bröllop, utan vill gärna ha det lite enklare men stilrent och festligt. Någon som har id´ér på vad man kan göra i samband med själva vigseln om man inte vill ha dikter och sång?
här är en till som ska gifta sig i aug. den 15e
Jag har fått reda på att nästa nummer av Bröllopsmagasinet kommer ut v.43. Här en som längtar tills den kommer ut.
och här är en till
instämmer i föregående talare, men vecka 43 är inte alltför långt borta :)
Vi gifter oss också 15 augusti :)
Vad tror ni om fågeldansen som bröllopsvals? Hehe har faktiskt seriöst funderat på den istället för det traditionella...men vi får väl se, kanske inte vågar när det väl gäller.
Men varför inte ha en dans som man kan skratta åt som sin första dans som gifta? Vad säger ni om saken? :)
monkay: haha! kör på det! tycker det är lite coolt att inte vara så petigt traditionella. det blir nog minnesvärt om något
Vi kommer nog bara dansa tryckare till vår låt, som vi även ska ha spelandes på piano som inmarsch i kyrkan
Vi hade prel.bokat Södertuna slott 29/8-09, men avbokningsdealen är ohållbar eftersom min pappa är allvarligt sjuk.
Nu söker vi ett vackert ställe att gifta oss på samma datum. Runt Stockholm el en bit söderut. Ska vara fredag till söndag.
Vet du något sagoställe? Jag är öppen för alla förslag.
1000 TACK
wbjenny: beklagar det med din pappa, min är med allvarligt sjuk. vi skulel gift oss 2010 egentligen, men ville ha det tidigare nu bara för det.
jag kan tyvärr inget om sthlm. jag hoppas att ni hittar det ni vill ha iaf