• Tant Doris

Augusti 2009

Skapar en ny fortsättningstråd för alla oss som ska gifta oss i augusti 2009. Här kan vi komma med tips, ideér och förslag på allt möjligt. Peppa varandra när det står still i planeringen osv.

Prata på!

• Svar på tråden Augusti 2009
  • SaraPayam

Hej hej tjejer, det va ett tag sen jag skrev här :) Vi har inte gjort så mycket mer i vår planering, håller på att plugga till en tenta för fullt just nu så jag hinner inte tänka på bröllopet nu ..... tyvärr.

Men ska ringa & kolla upp det där med vigselförättare imon, någon som vet hur långt innan man måste boka det?

Vi kommer ifrån Jönköping & gifter oss mellan Vara & Skara.

• agtiwi

Vi bor i Zinkgruvan (Askersunds kommun), det ligger ungefär mitt emellan Motala och Örebro.

• lönnsjö

Här är en till från Skåne. Jag bor 2 mil utanför Kristianstad. Gifter oss den 22 augusti 2009.

• Lövnäs

O vi bor 2mil utanför Eskilstuna.. Gifter oss den 15 augusti.

• Snoris

Vi bor i Trollhättan. Har tre barn och dagen vi gifter oss har vi varit ihop i 12½ år så de är inte en dag för tidigt, haha. Projekt just nu är att hitta inbjudningskort, men jag hittar inga som jag fastnar för. Hur långt innan har ni planerat att skicka ut dom? Vi funderar på feb/mars. Är det för tidigt?

• MilosMamma

Namen fanns det redan en tråd, så himla bra =) Vi ska med gifta oss i Agusti, den 29 närmare bestämt, Har alla bokat kyrka el?

Vilkjen tid på dagen ska ni gifta er?

• agtiwi

Snoris: Det beror väl lite på hur era nära och kära brukar ha sin semester.. Vi ska gifta oss 8:e augusti och ska skicka våra kort i början på mars och ha osa senast i början på maj.
    Tycker det är svårt att hitta inbjudningskort som känns 100% rätt, så jag kommer göra våra kort själv!

• Snoris

Vi gifter oss 8/8 kl 14.30. Kyrka,präst och lokal är bokat för våran del.

• Snoris

agtiwi: Kul med egna kort. Jag är urusel på de estetiska planet tyvärr men har en kompis som ev ska göra våra. Men jag vet fortfarande inte vad jag vill ha.

• MilosMamma

OOhh va nervös jag vart när jag lästa hur långt alla kommit så nu har jag precis ringt och bokat Kyrka och festlokal. Och tur var det för det var Många som hade bokat.

Svar på tråden Augusti 2009