• Tant Doris

Augusti 2009

Skapar en ny fortsättningstråd för alla oss som ska gifta oss i augusti 2009. Här kan vi komma med tips, ideér och förslag på allt möjligt. Peppa varandra när det står still i planeringen osv.

Prata på!

• Svar på tråden Augusti 2009
  • 20090801

Vi håller på att fundera på Bröllopsresa just nu. När ska vi åka och vart ska vi åka? Vi har varit inne på Azorerna men blev avrådda av några vi känner, de var besvikna. Nu funderar vi på Bora-Bora eller Aruba men vi får vä fundera ett tag till.

• annafogel

Här är en till som äntligen ska få gifta sg, i augusti 2009. Den 2:a är prel. bokad men det kan bli senare också.
    Drömmer om brudklänningar för fullt =)

• Snoris

Hur gick det till för alla er när ni bestämmde er? Friade han, friade ni eller bestämmde ni ihop?

• EhjärtarE

Vi bestämde att vi skulle förlova oss (och gifta oss såklart ) tillsammans. Sen friade han när vi var i grekland, jag visste inte vilken dag eller tid det skulle ske Det är två månader sen nu...

• agtiwi

Här var det jag som friade! Gjorde inte på något speciellt sätt, frågade bara om han ville gifta sig med mig.

• MilosMamma

Vi har bestämt tillsammans, men jag har sagt att Jag inte svarar Ja i kyrkan om han inte friar innan.

• MammaMiaa

Min sambo gick ner på knä midsommarafton. Så det var super romantiskt. Då hade vi varit ett par i 13 år. Så när vi väl gifter oss är det 14 år

• ekpo1

Vi har varit förlovade i två år och i somras var vi på Island vid en jättefinglasiersjö där han ställde sig på knä och friade! Resan var planerad av honom i smyg så en gång när jag kom hem så väntade ett kuver på mig i sovrummet där det låg två biljetter till Islad nästa dag! Jav visste ingenting om varken resan eller frieriet innan :)

• annafogel

vi bästemma tillsammans, eller jag har förklarat rätt tidigt att jag ville gofta mig, men det var han som "bestämmde"när det var dags. inget direkt friande alltså..

• Mrs Baom

Vi ska gifta oss den 1/8 -09 å jag längtar!! Det datumet har vi valt då det är vår dag, det datum då vi blev tillsammans och på vår bröloppsdag kommer vi ha varit ett par i sex år!!

Svar på tråden Augusti 2009