Augusti 2009
Skapar en ny fortsättningstråd för alla oss som ska gifta oss i augusti 2009. Här kan vi komma med tips, ideér och förslag på allt möjligt. Peppa varandra när det står still i planeringen osv.
Prata på!
Skapar en ny fortsättningstråd för alla oss som ska gifta oss i augusti 2009. Här kan vi komma med tips, ideér och förslag på allt möjligt. Peppa varandra när det står still i planeringen osv.
Prata på!
En bra grej när man startar en ny tråd är ju att skriva det i den gamla... varför starta en ny tråd när det är mer än en månad kvar tills den gamla stängs???
Vad långt alla har kommit! Vi har inte bokat någonting! Men vi har nog precis kommit fram till att vi vill ha vigseln i min sambos hemkyrka och också ha festen där. Det är verkligen ingen "bröllopskyrka" så jag tror inte att det är någon panik att boka. Den är liten och fin, men som sagt absolut ingen traditionell bröllopskyrka, men det ville vi inte ha heller. Det blir så smidigt också, eftersom hans mamma jobbar där och har koll på allt. Det finns ett ica som har catering alldeles bredvid också, så allt känns så smidigt! Vi är nöjda! Jag tror ärligt talat inte att man behöver vara ute i så extremt god tid alltid, jag vet många som planerat ett bröllop på några månader. Men sådant beror ju förstås på var man bor, hur många man bjuder, vad man har för budget, vilken tid på året man gifter sig och vad man vill ha för typ av bröllop.
Idag fick jag hem min klänning, OOOhhhhh så vacker den är!!
Behöver bara läggas ut ngn cm kring bysten, förövrigt satt den perfekt!
Vi måste se ut nytt boende för bröllopsnatten, sviten vi hade tänkt att hyra var redan upptagen!! Attans också!!!
Har nog hittat väst, slips, näsduk och manschettknappar till min m2b... cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll&item=370081130191&ssPageName=MERC_VI_RCRX_Pr4_PcY_BIN_Stores_IT&refitem=370079983403&itemcount=4&refwidgetloc=active_view_item&usedrule1=CrossSell_LogicX&refwidgettype=cross_promot_widget&_trksid=p284.m184&_trkparms=algo%3DCRX%26its%3DS%252BI%252BSS%26itu%3DISS%252BUCI%252BSI%26otn%3D4#ebayphotohosting
Vad tycker ni?
Mitt hjärta 2008 skrev 2008-08-29 13:41:00 följande:
Skriver in mig här men hinner inte skriva mer just nu.
Idag har jag bokat kyrkan! Känns underbart
Så den 1 augusti 2009 kl 15.30 gifter jag mig med mannen i mitt liv
Knappt så jag vågar erkänna det men jag bokade kyrkan 15 juni i år... vi gifter oss 22 augusti 2009... Hi hi hi hi!