Oms - Tråkigt med jobbet, men vilket avgångsvederlag!
nenne - Hejja dig! Jag stängde in mig på toa när jag skulle ta första sprutan, minns tydligt hur jag satt och stirrade på den och det tog en lång stund innan jag vågade sticka. Gonal-f känns dock inte alls (förutom de 2 gångerna jag lyckades träffa en nerv (tror jag)).
FruLlan - Vilket grymt bra inlägg!!! Där fick du verkligen fram allt du grubblat på och jag tror inte det kan missförstås.
BS - Vad ROLIGT med Iris första mening!!
Kan förresten meddela att wallies + tapetklister + strukturvägg = SANT!
så numera har conny 2 stora palmer och 3 grodor på väggarna i sitt rum. Till helgen hoppas jag på ikea (cicci, jag kom fram till att jon måste vara med och bestämma, så åk till kungens kurva ni!), för att köpa taklampa, tavellister och plastbackar (etc), sen kan conny flytta in!
Fast vi väntar nog ett tag ändå, kanske inte jättesmart att flytta hans sovrum samtidigt som jag börjar jobba...
Tack piggis! Jag ser sååå mycket fram emot måndag! Så mycket att jag nästan skäms, ska man inte vara ledsen när man lämnar sitt barn hela dagarna?
Nä, jag ska passa på att njuta av första tiden på jobbet, för sen kommer jag säkert att längta hem som alla andra.
Nu måste jag nog klä på mig. Kram till alla jag inte skrivit till!