hejsan tjejer
Har inte läst något sen sent i går kväll så mitt meddelande kanske är inaktuellt, men jag lämnar det här ändå,,,,
Tack för grattis
Kan fortfarande inte tro att jag är gravid helt och hållet eftersom jag verkligen inte trodde att det skulle fungera den här månaden. Jag har nog aldrig haft så mycket ?mens? utan att blöda om man säger så.
Men det ska bli enormt kul att få vara med om resan igen.
Nenne
Guuuuuuuuuuuud vad ledsen jag blir
Har jag på något sätt sagt att ni har för lite sex eller vad det var du sa, så ber jag så enormt mycket om ursäkt. Jag är absolut inte medveten om att jag sa det och det är inget som jag skulle vilja säga så det är enormt ledsamt att du uppfattat mig så.
Blir lite stum över att jag på något sätt antytt att folk har för lite sex, hur sjutton skulle jag kunna göra det. Jag vet ju inte vad som pågår i era sovrum och dummare är jag ju inte än att jag inser att man om man försögt ett tag försökt ALLA varianter. Varje dag, varannan, på längden, på tvären och lite till.
Vad jag skrev var vad JAG (fruLlan) tros stämmer för OSS (dvs mig och maken) dvs jag har inga teorier om andra människor utan om OSS två och hur vi måste få till det för att det skall fungera.
Jag ville berätta min teori som jag fortfarande tror på? och jag minns från försöken med borren att det var rapporter från alla håll varje månad om hur ofta man gjort det, när, vilken ställning och om man haft nåt hjälpmedel dvs bisolvon eller dylikt. Jag visste inte om att reglerna i tråden ändrats så att man INTE ska berätta sånt. Det har jag missat, men tänker jag efter så är det ju ganska självklart att ingen är intresserad av det.
Så sorry jag ber om ursäkt att jag kom med onödig info
Och vad det gäller sexande varje dag för VÅR (makens och min) del så tror jag att det för oss krävs varje dag. Sen vet jag att massa läkare osv säger att man kan köra varannan och det är säkert så. Men varje är ändå det JAG tror på för OSS två,. Jag nämnde inget om vad som gäller för andra utan jag tror bara att makens simmare kanske inte trivs super i mig och inte överlever så länge så vi måste köra ofta för att pricka rätt tillfälle då ägget släpper. Den hjär teorin kom jag fram till under de gånger vi misslyckades med borren. Så nenne, igen jag pratade om OSS två inte om någon annan. Jag känner mig skitledsen rent ut sagt att du missförstod och blev så arg. Faaan nu kom en liten tår, är ganska så överkänslig just nu?.
Vad det gäller att jag tror mig ha lite lägre fertilitet så ska jag vel förklara det också. Jag inser ju att så inte är fallet just nu men det är vad jag KÄNDE när vi misslyckades och jag trodde verkligen INTTE för fem ruttna lingon att det skulle funka den här månaden . Så visst jag tog ut sorgen i förskott, vi drama queens gör iofta det?
Vill bara inleda med att be om ursäkt om det har sårat någon att jag trott att vi skulle ha svårt att få till en tvåa och även varit så hårt att kalla mig infertil. Ber så hemskt mycket om ursäkt.
Orsakerna till att jag trodde det skulle bli så svårt är flera.
? dels så är jag en typisk fröken duktig. Jag är van att ALLT går att ordna med hårt arbete och extra möda. Jobbar man bara lite till, lite extra, är lite mer kreativ osv så brukar det lösa alla problem. Men när det kommer till biologi och kroppen så är det ju tyvär som alla vet inte så. DETTA var ett enormt jobbigt faktum för mig då vi jobbade för borren. Trots allt vi gjorde så fungerade det inte. Jag föll jäääävligt hårt och var jävkligt nere.
? När vi nu började försöka igen så hamnade jag direkt på samma plats som jag var innan vi lyckades få till borren. Dvs det kändes som jag precis hade gjort fyra misslyckade försök och jag var helt nere igen. DUMT jag vet, men så reagerade jag.
? Jag är tyvvär en människa som tänker i svart. Jag tar gärna ut sorger i förskott. Konstigt, jag är en riktig fighter och tänker positivt när det gäller nästan allt., Men när det gällde barnaskapande så är jag ett riktigt neggo. Dvs jag har känslan av att det aldrig kommer funka. Uppenbarligen har det ju funkat en gång. Men min reptilhjärna tänker ändå i svart att det ALDRIG kommer funka. Förlåt.
? Sen tog jag för mycket fasta på att det går sååååå snabbt för alla attv få till tvåan och när inte vi fick det direkt så föll jag ner i svarta hålet. Jag vet också att alla absolut inte får till det direkt med tvåan, men det var vad jag såg runt mig och jag tänkte åtrerigen bara svart för min egen del.
? Sen har jag nog ett stooort lillasysterkomplex i hela barnbiten. Jag har nog jämfört mig enormt med min super satans fertila syster som blir gravid bara hennes make nyser. Ja så är det nästan, på gott och ont? När det inte går lika föär mig så ? ja ni fattar.
Vet att det hä?r blev långt och säkert ointressant. Men jag kände mig så illa omtyckt och behövde få förklara mig.