AM - Leila Linderholm är på TV kl 21 ikväll på TV4+!
Hmmm, om man är petig med vad man äter... Ingen parmaskinka, ingen sushi, inga dessertostar, ingen gravad/rökt lax, ingen fetaost, inget rosastekt kött, ingen insjöfisk - det är väl det jag kommer på sådär spontant. Sen att jag själv åt ovanstående då & då - det är ju en annan sak
Lunchade med en gravid väninna på lunchen idag - vi pratade just om vad man får & inte får äta - vad snabbt man glömmer! Men nu fick jag det lite mer aktuellt i huvudet just för att vi pratade om det för ett par timmar sen!
Omsan, trist med jobbet - men vad skönt att du har så lång uppsägningstid. Då är det ju ingen fara på taket än på ett bra tag, även om man självklart vill ha nytt jobb så snart som möjligt. Här på bygget är det fortfarande oklart vilka som ska gå, bara siffrorna är officiella & ingen får besked förrän i början av december. Tror inte att de som då blir uppsagda får så lång betald uppsägningstid. Ok, det hänger säkert ihop med antal anställningsår, men om jag skulle åka dit, så är det nog bara några månader, gissar jag. Fast nu har jag iofs fått lite inofficiella signaler om att jag förmdoligen kan vara lugn, men mannen min vet ingenting om sitt jobb. Jaja, ingen idé att oroa sig i förskott alltför mkt.