• viktualia

Ännu en tur med barnkarusellen

Hej alla barnkarusellsåkare!

Dags att säkra vår mötesplats på nätet! Välkomna alla gamla och nya medresenärer! Jakten på plusset, nojjandet, grubblandet, gråten och fnissen - allt har sin plats här i denna goa gemenskap!

• Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen
  • Lapinette

MSW - Ulriksdals Värdshus? Vet inte hur långt bort från pendelstationen det ligger.

• Lapinette

Snacka om att skriva samma inlägg som AM.

• fru AM

MrsB: Jag börjar fundera på om tjat räcker. Måste kanske ta till de två andra hörnstenarna i uppfostran: hot och mutor ...?

• FruCicci

Jo jag vet att om den kokas är det ju ok, annars hade jag inte överlev graviditeten om jag inte fick äta tex pasta med grönmögelost sås...

Googlade på Listeria bakterien, oh 2003/2004 var det 1 (!!!!!!!!!) fall i Sverige.
    Men det är ju faktiskt onödigt. Ska inte göra det fortsättningsvis, skulle ej förlåta mig själv om det hände ngt... men jag ska äta upp den lilla biten jag har kvar
    Det är ju extremt ovanligt iaf.
    Tack för länkenb AM

Nu måsste jag leta efter mina näsdroppar, jag är helt igenkorkad i nästan.

• fru AM

MSW: om ni åker till ulriksdal så kan ni beskåda kapellat jag gifte mig i ... och trädgården vi hade festen i (rosa huset med gröna knutar till vänster i början på området om ni kommer med bussen). Intresseklubben: Anteckna!

• Mrs  B

AM
    Tjata först, rektorn sen och sist en "kontrollapp" till personalen om när de har kollat om Livia har bajs i blöjan. (tidpunkter)

Jag var vansinning för 2 år sedan och arg som ett bi....

• fru AM

Bra Cicci: Du tar det som den coola kvinna du är!

• Mrs  B

AM
    Ingen orsak!!!

Har ju själv varit i den rollen som förälder, dock inte som förskollärare.
    Man blir bara så vansinnig....

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen