WOW vilka recept....
Tack för att ni delade med er och tack för recepter AM, det är i min stil - jag är en enkel människa vad gäller mkt.
Fruktsallade lät mums med amaretto Telis
Tur att recepten ligger i slutet av tråden om det nu startas en ny till helgen, så jag vet vart jag ska leta...
Som Piggis skriver Lappis, så åt jag allt när jag var gravid med Victor och gör nu med. Åt nyss lite grönmögelost, skit gott, på ett kex till mitt kaffe
Jsg tror det handlar om mängden!
Men om hon är nojjig skulle jag göra en god gryta, kyckling funkar ju alltid, hel eller filé.
Indisk mat är ju gott med, man kan ju bara hälla i lite tandori krydda eller Masala, så vips blir det lite roligt...
Är det helg middag eller vardags middag?
Som AM skriver så kanske du ska säga vad du tänkt.
Annars står det lite hysteriska råd om mat för gravida på livsmedelsverkets hemsida tror jag, har aldrig varit inne, av ren princip, men det kan ju vara bra i detta läget...
Har varit i parken idag, men det var lite ruggigt o geggigt.
Victor tenderar till krupp så jag gick hem för att ta det lite lugnt, via bvc, för han har fått utslag i ansiktet... men det var nog ingen fara.
Go sköterska som rekommenderade oss att gå till en annan läkare än deras egen
Jag behöver verkligen ngn hostmedicin till Victor, han har hostat i 7 veckor nu mer eller mindre... Ja ja lite ot.
Phuuu, jag känner mig lite dovt illamående jag med. Men det är det värt! Kommer inte ihåg att jag hade det med Victor i dessa veckorna...
kramisar till alla