Muggles - vad kul att det går bra med din viktjakt! Själv är jag så glad att jag lyckats gå ner till några kg under startvikt före graviditeten - jag har retat mig på dessa kilon i åratal, och nu är de äntligen borta. Barnvagnspromenader har varit effektivt för mig - det är ju betydligt bättre för fettförbränning än de löppass jag normalt sett håller på med.
Nenne ? s*tan i gatan att det inte lyckas för er!
Blir så ledsen för din skull. Megakram!
Det här med frisyr är ett kapitel för sig när det gäller mig!
Jag har ganska mycket självfall, så den ena gången blir det aldrig den andra likt när jag försöker fixa till det. Nu när jag är föräldraledig har jag gett upp att ens försöka föna det till någon fruisyr, utan det får bli lite som det blir. Maken tycker ju att jag är fin, så jag gläds åt det.
AM ? vad bra att du och maken är sams igen, och att han tagit på sig en del av sysslorna åtminstone. Här hos oss är det oftast som hos Telis; jag ser vad som behöver göras, men eftersom jag är duktig på att delegera tar maken ett lika stort ansvar som jag.
Ibland känns det lite tjatigt att jämt behöva säga vad som ska göras, men eftersom maken glatt (nåja!) gör allting jag föreslår vill jag inte klaga.
Piggelin ? ska absolut hålla tummarna nu när det är dags för försäljning av er lägenhet! Men marknaden har jag inte helt kajkat ur och centrala lägenheter är väl gångbara i de flesta fall, med tanke på att utbudet oftast är begränsat.
FruLlan ? stort grattis till plusset!
Page ? jag tycker att du var i din fulla rätt att skälla på den där klantiga, arroganta sköterskan! Man kan inte alltid vara diplomatisk och artig; ibland krävs det tyngre artilleri.
Zozo ? jag fick också budet att vänta med träning tills tre månader efter snittet. Men vardagsmotion är OK, och promenader är ju lämplig träningsform när man ändå ska ut med vagnen.
Oms ? usch; tufft med jobbet! Hoppas att det löser sig på ett bra sätt för dig.
BS ? vad tråkigt att du inte kom någon vart med läkarbesöket idag. Det är trist när det är evighetslånga väntetider för att få komma på ett besök och ännu värre när man sen inte får ut något av det. Hoppas på bättre lycka i december!