GRATTIS Frullan, vad kul!
Tror att vi ska utnämna dig till "nästan-frögurka"
Nenne - fy fasen vad synd jag tycker om dig - att det aldrig kan ge sig för er
Blir nästan tårögd å dina vägnar
...men vilka fina stolar ni har - Leksandsstolar hör till mina absoluta favoriter, skulle jättegärna ha ett gäng sådana!
CSN - well, om jag skulle vinna flera hunda tusen på lotto så KANSKE jag skulle fundera på att betala av CSN-lånen, men annars är det bara att betalöa & vara glad till jag blir "panchis" då det skrivs av... Fast jag spelar ju aldrig på lotto & om det bara vore några hundra tusen (som då nätt & jämnt täckte CSN-skulden - har inte ens koll på hur mkt det där 350' kanske?), då vete tusan om jag inte skulle lägga de pengarna på ett ett schysst bröllop, några resor & lite nya tjusiga möbler till huset
De första åren tjänade jag ju inte ens tillräckligt för att täcka räntan som lades på lånet varje år
Jaja, det är inget jag funderar på speciellt mkt, jag ser det inte som ett "vanligt" lån som man tar tillboende etc. Ett & annat har jag ju lärt mig alla de åren jag pluggade & jädrigt kul hade jag med
Telis - blir kul att ses på lördag!
Nu har vi bestämt oss för vilken mäklare vi ska köra, håll tummarna att de blir rusning efter just precis VÅR fyra i centrala stan
Ok, några få som är jätteintresserade duger i dessa tider...
Muggles förresten, tjusigt & välbekant hus på framsidan av Bostadsbilagan igår
Nenne - jag kollade på länken till Aftonbladet, men om man skulle kolla priserna, så var det en Plus-tjänst, så tji fick jag. Därenmot så fanns vårt område liksom "husstil" med bland de som fortfarande säljs - alltid ngt!