Halloj....
Nenne, men alvarligt talat så har väl inte ni försökt 25 gånger???
I gamla tråden som jag läste nyss, så skriver du att ni ska ha uppehåll. Detta var efter att ni gift er och skulle utomlands. Du var sen bort från tråden ett tag till ni bestämde er för att köra på igen, så då är det väl ändå inte 25, eller sa du bara att ni hade uppehåll och fortsatte iaf?
Hur som, ni kommer att lyckas, som Telis o BS skriver så har ni mycket kvar att prova.
BS, Victor har kräkts pga av att han hostar, det är samma reflex tydligen. Han dricker för fort tex och hostar till o så kommer allt upp. Kl 22 igår spydde han ner sig igen, så då var det the same procedure again... dusch, byte av lakan o pyjamas...
Ringde vårdguiden, nyss och fick lite tips.... vad händer sen, jo han bajjar ochjag byter och det är inte diarre längre
Som vi pratade om sist, när man har en läkar tid så blir man frisk samam dag man skulle gptt liksom, kändes nästan så nu med V.
OCH ja han är faktiskt snäll o mindre klåfingrig
Lycka till idag, visst var det doktorn i dag för dig?
Hej Piggis, Amanda hade namnsdagi söndags, grattis i efterskott
Telis, du kanske inte vill berätta, men eftersom ni provar medicin redan nu, är det då dags snart?
Frullan, grattis, fast jag visste ju innan dig känns det som. Och jag tycker inte heller du ska säga att du har svårt att bli gravid, det är en fix idé. Vem jämför du med?
Frögurka där!