• viktualia

Ännu en tur med barnkarusellen

Hej alla barnkarusellsåkare!

Dags att säkra vår mötesplats på nätet! Välkomna alla gamla och nya medresenärer! Jakten på plusset, nojjandet, grubblandet, gråten och fnissen - allt har sin plats här i denna goa gemenskap!

• Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen
  • Telemarkgrrl

Jo, fast gravida blir dom nog inte oavsett.

• Lapinette

Ehhhh... *kliar mig i huvudet* ...njaaaaeeee, inte dem men deras fruar!

• Telemarkgrrl

Ja, den dagen till och med karlar blir gravida före mig, då blir jag riktigt sned.

Det verkar ha lossnat för Gordon Ramsey iallafall, han verkar ju ha en halv skolklass där hemma.

• nennesjuttioåtta

Japinette
    Hahha, jag hörde plinget när poletten föll ned!

• nennesjuttioåtta

Japinette?!?! Vem ä dä?

• nennesjuttioåtta

Är det hon med dajmen? PWAAHAHAHH!

• Lapinette

Ja för Japp gillar jag inte! Uhhh så äckligt!

• Lapinette

Har noll koll på hans barnskörd men han tog upp ämnet igår på sitt program eftersom kockar jobbar i sådan värme.

• fru AM

Hallå där!
    Vad roliga ni är

Fast nenne - skit med stora feta paddtanten. Kram

Jag och maken blev sams igen (såklart). Han tog på sig ansvaret för Livias garderob (men jag ångrade mig genast när han direkt i affären började fingra på onödiga små ljusgrå kappor och helt opraktiska små läderstövlar med päls på ...). Jag tror att jag ska bestämma om - han får vara mer delaktig i vad vi köper men dat är jag som håller koll på vad som behövs ... Inga små cashmerekappor än således!

Vi ska hämta Livia varannan dag och den som hämtar lagar mat. Det känns jätteskönt! Framförallt skönt att inte vara så arg som jag var i helgen

• fru AM

Killar med simmarproblem: De får inte sitta med datorn i knät heller!

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen