Frejis, BS o Cicci - mysigt med fika igår! Kul att träffa vänner irl, och att träffa en jättemysig Victor igen.
Sitter idag på jobbet och tycker allt känns rörigt. Tur att det är uppvärmning idag, med riktig start nästa vecka. Fick ägna förmiddagen åt att hitta skärm, kablar, tangentbord och mus. Och att få datorn att logga in på nätverket igen. Den är minst lika seg och svårflirtad som jag. tur att folk är trevliga och tycker det är kul att jag är tillbaka...
Saknar Mindre nåt otroligt nu bara för att jag står här...inte lika skoj när jag är hemma och torkar matkladd för femtielfte gången på en dag. Fast idag fick mormor och morfar ta den pucken. Säkert med glädje.
Det där med matlistorna och äta-inte äta låter rätt så generellt för vad hälsoivrare förespråkar. Inget kött socker mjöl och mjölk, och sen varierande grönsaker o frukter. Klassiskt. Och etablissemanget säger att inget är bevisat. Svårt att veta hur man ska förhålla sig. Funderar i samma banor gällande att bli kompis med min mage, men kan inte besluta om det är värt att sluta med livets "mat-glädjeämnen".