Page - Usch och blä, lider med er!! Håller tummarna hårt för att maken din blir bättre snart och ni kan få lite lugn och ro och tid för återhämtning!!!!!
BS - Jag tror att jag och conny kommer på söndag!
Ang Crispin, som Liten nämnde kan jag tipsa om butiken i fältöversten, där kan man nämligen fynda lite extra!
Cicci, jag och fruLlan har köpt skor där (jag och cicci till våra barn, fruL till sig själv), och den enda som behövde betala korrekt pris var jag. Trist att jag valde den expediten som kunde räkna... (till saken hör förstås att vi alla köpte skor på rea).
Har precis klappat upp en wallie i connys rum. Det är bara ett test, väggarna är målade med sandfärg och jag vill veta om det fäster eller om vi måste göra något åt dem innan vi kan sätta upp walliesarna... Håll tummarna!
Conny är också ett väldigt aktivt barn numera. Innan han kunde röra sig var han dock väldigt lugn och enkel, kanske därför jag är lite utmattad...? Ska faktiskt bli väldigt roligt att börja jobba om en dryg vecka, fast det känns lite förvirrat också! Ser framför allt fram emot att få längta efter conny, att ha en massa energi kvar till honom när jag kommer hem från jobbet!
Nu måste jag ringa banken!