• viktualia

Ännu en tur med barnkarusellen

Hej alla barnkarusellsåkare!

Dags att säkra vår mötesplats på nätet! Välkomna alla gamla och nya medresenärer! Jakten på plusset, nojjandet, grubblandet, gråten och fnissen - allt har sin plats här i denna goa gemenskap!

• Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen
  • Page

Det var visst ingen liten infektion som J har ådragit sig, utan lunginflamation!

• fru AM

Åh, Page! Kram till dig och J. Tänker på er!

• FruCicci

KRAM PAGE!!!!!!!
    Hoppas han mår bättre snart... usch kram igen.

• viktualia

Page - lunginflammation är ju inte helt ovanligt för folk i hans situation.. men inte desto mindre farligt.... *MEGAMEGAKRAMAR*Big Hug 2

• nennesjuttioåtta

Page
    åååhhhhh Störstaste styrkekramar!!! Känner mig så fånig som kom dragandes med ett superblont hårstrå som att det var världens undergång mitt i allvaret. Tänker på er!!!!

• Liten med Mindre

Massor med kramar härifrån med Page! Hoppas verkligen att J kryar på sig snabbt!

• MSW

Jag tror att batterierna i vårt tangentbord håller på att ta slut, behöver trycka flera gånger för att få fram bokstäverna.. Så nu blev det skärmvarianten ist...

Lämnade ett blankt då jag tyckte det behövdes efter pages inlägg..

Igår pratade jag med kyrkan (som jag är döpt, konfirmerad och gift i) och de kunde inte låna ut kyrkan till oss det datumet vi vile döpa Albin trots(eller pga?) att vi har egen präst och förmodligen hade kunnat fixa kantor också!
    Tråkigt tråkigt!

Nu ska jag på batterijakt!

• BrudSommar2006

Page! Det var så stökigt igår så jag hann inte med att skicka någon kram men den kommer här - KRAM!

Vi pratade om det här med syskon igår och har två sätt att se på det hela. Med tanke på hur jäkla jobbigt det är/har varit med Iris så kanske vi ska vänta till hon är lite äldre och vi har återhämtat oss - med risk att det blir svårare att få till det. Alternativ två är att just med tanke på hur jobbigt det är så väntar vi tills hon är typ fyra och så ska vi börja om igen så får vi ju typ åtta jobbiga år av våra liv på raken, jämfört med om vi överlever att det blir ännu jobbigare med två men kortar av det med halva tiden till fyra jobbiga år av våra liv?

Är det förresten någon mer än Cicci, jag och Frejis som har lust att ses på söndag?

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen