• viktualia

Ännu en tur med barnkarusellen

Hej alla barnkarusellsåkare!

Dags att säkra vår mötesplats på nätet! Välkomna alla gamla och nya medresenärer! Jakten på plusset, nojjandet, grubblandet, gråten och fnissen - allt har sin plats här i denna goa gemenskap!

• Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen
  • MSW

Frullan: Jag förstår hur du menar, tycker att det är intressant att veta.. Då förstår man juh dessutom vad doktorn pratar om och kan ha lite egna åsikter..
    I allmän tillståndet märker jag inte av mitt låga värde, utan ser det juh på blåmärken ooch dylikt, annars är det "bara" farligt när något händer/jag skadar mig..
    ...och jag håller med om att du för förtydliga det här med tantens vara eller inte vara...

• nennesjuttioåtta

hejjj msw, har du bytt bild?!?! Måste kolla nämre...

• nennesjuttioåtta

AAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwww!

• Page

MSW, det är lite lurigt med just trombocyter, att man inte märker av att de är låga. Vet du hur låga? Har för mig att man ska ligga på 250-350.

• Fru FruLLan

Hejsan tjejer
    Nenne: TACK det är PRECIS så där jag vill bo. Och maken vill ha skogen enda felet är vel att det inte är söder om stan. men men det kan vel gå ändå gissar jag. För övrigt såg det helt kanon ut. Inredningen i huset skiter jag högaktningsfukllt på alkla plan. det är ladugården, marken, skogen och uthusen vi är intresserade av hus bygger man som man vill ändå. läget är svårare att fixa i efterhand.
    Nu hinner jag ju inte hem från Nice till visningen men jag skall ringa mäklaren och kolla om det blir fler INTRESSANT!!!!!

nej mijn tant har ännu inte kommit. MEN jag är fortfarande ghelt säker på att hon kommer. Jag är inte gravid ett skvatt. och cicci raring... du var övertygad om att jag var gravid förra månaden också och det var jag ju inte. Då var den 5 dagar försenad så den kommer nog lagom tills jag ska åka på fredag. Känenr inte ett skit annat än mensk känningar och har heller inga förhoppningar. har till och med letat fram mina gamla p-piller....

page: angående martens så försvann vel dom också ut ur bilden när dom blev så himla poppis för några år sedan. Det gick ju liksom inte längre då...

• Fru FruLLan

Sen sist har jag även hunnit äta, tokleka med borren, bada och natta borren och sitter nu och dricker vin och ska spela dataspel. Moget va.

msw: ahhhh använder återigen ordet intreaant... du fattar vad jag menar.

telis: har ni planer på att flytta till götet???

• Fru FruLLan

så mycket vin har jag intre druckit.

ÄN
    ha ha ha

• viktualia
    Page skrev 2008-10-21 19:07:20 följande:
    Fnissigt värre! Fick precis ett "klipp dig och skaffa ett jobb"-sms från Vickan!Hahahaha! Tack Vickan! Behöver höra sådant mitt i ett maniskt tillstånd. Konstigt att den här överskottsenergin inte leder till något vettigt.
    Och det avslöjade att jag läser trådens hela innehåll via min sega mobil under mina ruttet trista bussresor hem... ha ha ha....

Ringde Page-gumman sen och ååå vad najs det var att babbla sönder min trista resa med en så trevlig person som dig!!!

*kramar om*
  • FruCicci

Men Frullis, sist var ju ÄL sen, det visste ju ingen av oss och i och med det kom ju tanten senare med... NU vet både du och jag när du hade ÄL och 14 dagar efter det kommer tanten om man inte är gravid, och du lika väl som jag vet ju att dessa 14 dagarna har passerat med råge
    Men men, jag ger det till torsdag morgon, sen är det ganska glasklart i så fall. OCH som ni körde vore det konstigt om det inte tog, jag ligger ju i lä där om man jämför ha ha ha

Skönt med lite soft en tisdagkväll med vin etc etc...

Själv sitter jag och äter clementiner och kollar på TV4 fakta... Ska gå o lägga mig snart, känner mig lite trött...
    När går tröttheten över?

Just det, jag har tydligen bakåtvänd livmoder, om den nu var det med Victor vet jag inte, men det sa de igår på VUL iaf.

Vänner mfl. Jag har också läst att om man ser hjärtat ticka i tidig graviditet, så sjunker missfallsrisken. Skönt.
    Jag är så otroligt glad för att jag har blivit gravid Och tacksam!
    Vänner, jo men, jag kan tänka mig hus i Blekinge och sen lgh i Stockholm, men min man är inte inne på samma spår just nu iaf.
    Vi får se framåt i tiden.

Tjing

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen