• viktualia

Ännu en tur med barnkarusellen

Hej alla barnkarusellsåkare!

Dags att säkra vår mötesplats på nätet! Välkomna alla gamla och nya medresenärer! Jakten på plusset, nojjandet, grubblandet, gråten och fnissen - allt har sin plats här i denna goa gemenskap!

• Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen
  • Page

Usch, det var inte menat som reklam, men jag googlade precis och hittade den firman.

• Lapinette

Page - att hitta bra hantverkare i Stockholm är som att leta efter en nål i en höstack. Hantverkar javisst, sådana som lovar att vara klara och göra allt superrätt inom en vecka ... absolut! Sen blir resultatet inte riktigt som de har lovat.

• Telemarkgrrl

Page, alla gånger! (Svar på handyman-frågan alltså )

• Page

MSW, finns det någon orsak till varför din kropp inte producerar trombocyter? Har det något med mjälten att göra?

Kom att tänka på det eftersom en kompis var tvungen att ta bort sin mjälte (minns inte varför) och hade inga stora problem med det!

J har dessutom dåliga värden nu och får bla trombocyter. Är det något som du också får?

• Page

Ah, hantverkarsjukan!! Hahaha, har precis fått redan på av en elektriker att man ska tydligen bjuda på fika och inte hänga över axeln för mycket. Det påverkar prissättningen...

• Page

Jag skulle också kunna tänka mig hyra en sådan. Speciellt om jag inte var gift.

Funderar nämligen på att hyra ut min fenomenala förmåga som hustru, men det känns både lite småäckligt och sexistiskt.

• Page

Detta "icke-gift"-kommentaren lät snuskigare än jag hade tänkt mig. Jag menade självklart att J är händig som tusan och vi behöver oftast ingen hjälp.

• Lapinette

Page - he, he ser din pilska blick !

• Page

För att förtydliga det ytterligare: jag funderar inte på att sälja min kropp sexuellt!! Är något uttråkad bara, och jag finner de flesta jobb trista. Tycker inte heller att det är så fantastiskt roligt att städa och laga mat, men jag gör det ändå. Det vore inte fel att få betalt för det.

• Page

Hahaha, Lappis! Visst blev det liiite äckligt?!

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen