• viktualia

Ännu en tur med barnkarusellen

Hej alla barnkarusellsåkare!

Dags att säkra vår mötesplats på nätet! Välkomna alla gamla och nya medresenärer! Jakten på plusset, nojjandet, grubblandet, gråten och fnissen - allt har sin plats här i denna goa gemenskap!

• Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen
  • Liten med Mindre

BS - Mindre väger ju fortfarande under 8 kg, en vikt som granntjejen nog passerade i mitten av sommaren. Och de är födda samma dag...

• MSW
    Lapinette skrev 2008-10-21 13:20:57 följande:
    nenne - du kan väl be dem gå in här och kika eller ge oss som refenser angående ditt skrivande !
    Det tänkte jag med på..

är inte så konstigt jag inte är så pigg idag.. Tog febern innan, vilken visade feber (bara en grad mer än vanligt, men iaf!)

snubblade på den här länken innan.. Lite små rolig tyckte jag..
    www.rtin.org/babyinstruktioner/index.htm
  • BrudSommar2006

Liten, ja det är verkligen olika, Iris passerade 8 kg när hon var 3 månader.

• fru AM

BS: Ohlssons tyger finns fortfarande. På Sveavägen. Annars brukar Åhléns vara bra på tyger tycker jag!

• nennesjuttioåtta

Det där sista var iofs sant (Åhlens är pålitligt när det ska handlas tyger!!) men mest var det för att jag inte skulle bli automatiskt utloggad mellan flyttkartongerna. Om ni tyckte det lät konstigt. Så även detta inlägg.

• BrudSommar2006

Blir man utloggad efter ett tag alltså?

Åhléns har jag inte tänkt på och det finns ju till och med här i förorten, tjoho! Kanske kan bli en sväng till helgen då.

• nennesjuttioåtta

man blev det förr iaf, vågar inte testa för det är ju så himla jobbigt att logga in igen. (ibland undrar jag vad som är fel med mig)

• nennesjuttioåtta

nu är lägenheten såld! *krulltrumpeter*

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen