MSW, Hoppas du får positiva nyheter om plättarna!
Cicci, Till mig sa de också att risken för missfall är jätteliten (1%) när man väl sett hjärtat ticka.
Och gällande stövlar så tycker jag det är sååå snyggt och jag älskar att ha kjol+stövlar på mig. MEN då jag ju hade foglossning i ett års tid och har haft andra ryggproblem också och vi har så hårda golv på jobbet kan jag inte gå med minsta lilla klack där utan bara med bekväma platta skor som jag kan ha mina inlägg i. Det är sååå trist! Men men. Har inte använt foglossningsbältet sen jag började jobba iaf. Periodvis gör jag ryggövningar varje kväll och då blir det lite bätte, men inte så jag kan gå med klack. Står i "Plankan" 3*30 sek och vilar i 30 däremllan samt ligger på mage och för en nyckelknippa från ena handen till den andra via en cirkel, dvs byter hand som nycklarna är i ovan huvud resp. rumpa 2*20 ggr (växlar håll).
Liten, Jag tycker du ska söka på ang jobben. Bara att tacka nej sen om det inte passar. Jag tror många branscher fortfarande har svårt att få tag på rätt folk. Du kan också testa att ringa företag du är intresserad av. Flera jag pratade med kunde tänka sig att skräddarsy tjänster till rätt person. GO girl!
Jobbigt med stiltje i sängkammaren fö. Du har nog helt rätt i att stressen är en stor bov i dramat. Här kör vi så det ryker minst 3ggr/vecka! Närå, skojar bara, det blir inte så mycket här heller, prioterar fel antagligen...
Mugglan, Vi letade oss fördärvade efter makens nyckelknippa en gång vi också. Jag försökte tänka hur han tänker. Han vet var nycklarna hänger (i städskåpet), men så är han ju inte så lång att han når upp till krokarna. Och mycket riktigt hade han lagt de i tidningsåtervinningen som stod på golvet i städskåpet! Så nu slänger man inget på återvinningsstationen utan att gå igenom det en gång till först.
Tinga,
En kul grej till då!
Varje gång, jag menar VARJE gång kylskåpsdörren öppnas så rusar Prinsen fram och tar ut hamburgerdressingen! Fattar inte varför han väljer just den och det spelar ingen roll var vi ställer den. Den är väl greppvänlig och färgglad (beige-rosa).