Häll på att läsa ikapp och såg att jag var efterlyst. Här är jag i alla fall
Det fungerar alldeles utmärkt för mig, söndag 13.30 Sturegallerian. Jag kommer! ;-D
Har en del kommentarer när det gäller vår tidigare diskussion om ÄD, insemination etc., men tänkte visa att även jag kan ha en gnutta självbehärskning
Avslutat är avslutat, punkt.
Ser att många av er är rejält förkylda, samma här, jobbig snuva och ont i halsen har jag haft i kanske en vecka. En seg förkylning som inte riktigt bryter ut, men vill inte heller gå över, man känner sig varken helt frisk eller sjuk.
Liten, grattis i efterskott? Blev det någon kappa?
Fint med stövlarna. Hade faktiskt ingen aning om att även vadomfånget (konstigt ord!) har storlek. Men nu vet jag bättre.
Lappis - tråkigt att tanten kom
Kommer ni att göra ivf nu eller bli det FET?
Telis - en jättejättestor kram till dig! Det låter roligt med era resor, ska nog smygläsa i resetråden när du skrivit reseberättelser.
Cicci - såg att du skrev att ni behöver en femma. Bostadspriserna går ju sakta ner, men det hjälper kanske inte så mycket när man sitter med en lägenhet som ska säljas om den inte är köpt för många år sedan till ett s k underpris i dagens värld. Tycker själv att det finns så jättemånga stora lägenheter ute i innerstan i höst; vi köpte vår för tre år sedan och det här utbudet kunde man inte drömma om då.
Hur länge ska ni vara i Dubai? Det låter härligt
Grattis till det fina vul:et!
Hm, vad har jag glömt att kommentera nu? Tycker att det skulle vara lättare att skriva kommentarer direkt när man läser inläggen.