Vinkar förbi innan jag ska gå o lägga mig...
Fullan, jag tror du är på smällen, du skulle ju haft mens igår!!!!!!!!!! Det vore konstigt annars, och nu är den sen... ha ha ha, why? Jo för att du är gravid. Förstår dock att du inte vågar ta ut ngt i förskott, men men, jag tror verkligen att det är ngt
!
Jasså Liten, en lite födelsedags tjek, Grattis i efterskott.
Hej Vänner, har du blivit sjuk din stackare. Jag känner mig risig som bara den med, lade mig med kläder på under duntäckt o havckade tänder i dag när vi kom hem från promenaden.
Hoppas du mår bättre snart gumman. Stor kram till Prinsen! Han är såååååå söt!
Jag försöker få till att Victor ska sova en gång per dag o det efter lunch, men det går inte så bra. I dag somnade han mitt i lunchen, han är så van att sova 10.30 o sen fram till lunch... men det blir nog ok när han börjar förskolan.
I går när jag var på stan mötte jag en kollega, som berättade att jag var saknad. Känns pytte lite bättre att börja jobba igen om 5 veckor efter att ha hört det...
Vänner igen, vilken intresseant site. Förstår att du fastnar.
VI ska renovera hela lägenheten nästa sommar, denna gången EFTER barnet är fött och inte sätta igång innan.
Sen kanske vi måste hitta ngt större till sommaren efter det. Behöver en 5a men det kostar ju en hacka. Gulp.
AM hoppas ni hade en trevlig helg på landet o att kakan smakade mums som du bakade innan ni drog.
BS, hur mår Iris?
Några roliga historier denna helgen? Ni råkar ju alltid ut för ngt
Skrivet med glimten i ögat så ta inte illa upp. Kram
Lappis, kom tanten!!!!!!!!!!!!!
Jag börjar misstänka att hon inte gjorde det då du inte har varit inne o rapporterat om henne, eller har jag missat ngt?
Telis, var är du????
Saknar dig! kram
Nej nu måste jag i säng...
Kramar till er alla.