Hej!
Håller inte alls med dig Oms, tycker du är ute och cyklar, men din tro kanske spelar in.
Om du hade varit 40, ful o tjock och ingen ville ha dig, men din högsta önskan var att få bilda en familj (givetvis med en karl eller en kvinna för all del)... hade inte du inseminerat dig, menar du att din högsta önskan om att få föra dina fantastiska gener vidare skulle vara egoistisk? Jag fattar inte alls hur man kan dömma ut någon pga av ålder. Man ver ju inte vad som har förorsakat att man inte kunnat skaffa barn.
Tror de allra flest villa skaffa barn med någon, men går inte det, då får man göra det själv. Om du nu tycker barn ska ha en fadersgestalt, så måste du vara emót regnbågsfamiljer med.
Fadersgestalter får de på annat sätt, och det ser man nog till.
Man ska tänka positivt på saker, inte titta på alla tragiska fall, för det finns så många lyckliga familjer som inte ser ut som en vanlig Svensson familj...
Ja ja ja, tycker vi lämnar ämnet, tjatigt värre. Folk tycker olika - det får man
BS, jag tänkte säga att du skulle smörja med inityolen när jag läste igår, men inte hann skriva det... men vad skönt att Iris mår bättre iaf. Stackare, hon har varit en oturs fågel hon...
De har ett bra fik i Sturegallerian faktiskt, inne i nattklubben. Jag var där med Borren och Frullan nyss och ungarna kunde röra sig ganska fritt på golvet utan att springa iväg.
Frejis, PUFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF i sidan, är du galen... nä nu tycker jag att du ska köra på... *vakna*
Jag stöttar dig i vad du än väljer, men jag tycker verkligen att du ska fundera över det igen...
Lappis, jag läste på FL, kanske man inte ska, men att om tempen inte sjunker jätte mycket så kan man vara gravid iaf. Det var en tjej som berättade att hon blev gravid trots att tempen sjönk. Jag var tvungen att kolla upp detta, för din tant får fan inte komma. Vem ska annars dra vagn med mig i Juni?
Idag har Victor lärt sig gå ner för tappor (innan kunde han bara gå upp) o även klättra upp på kökstolarna. Utveckling delux
Träff söndag den 26 efter lunch, kanske en kaffe vid 13.30?
Nu ska jag sova.
xtra kram till kokosen också