Som med allt annat utgår man ju ufrån sina egna erfarenheter (vilket ni ju också kommit fram till redan), Men jag tycker ändå att det är viktigt att försöka sätta sig in i någon annans situation och tänka ett steg längre. Att bekräfta sin egen synvinkel genom att berätta hur många andra som håller med en tycker jag är onödigt.
Nog om det.
Välkommen hem lappis, tråkigt med tempen!!! Jag tempade en morgon, men insåg snabbt att det inte var något för mig, puckad som jag är hoppas jag hellre ett par dar extra och tar smällen när mensen kommer.
Blev väldigt besviken på besöket hos JÅ igår tyvärr, kommer inte gå dit igen. Allt ser bra ut, vilket ju är väldigt skönt. Men när jag började fråga om mina spottings, som har dykt upp igen och jag bara får före mens när vi försöker pricka äl, var han väldigt snabb att antyda att det låg psykiskt hos mig! Kände mig så jävla avfärdard! Försökte diskutera det eftersom jag tyckte det lät orimligt, men det gick inte. Får väl vänta några månader och se hur det fortsätter, sen går jag någon annanstans (antagligen odenplan, ciccis nya favvo).
Nu vaknade visst conny, så nu måste jag sluta. Ska iväg och leta födelsedagspresent till brorsan!
Kram på er!