• viktualia

Ännu en tur med barnkarusellen

Hej alla barnkarusellsåkare!

Dags att säkra vår mötesplats på nätet! Välkomna alla gamla och nya medresenärer! Jakten på plusset, nojjandet, grubblandet, gråten och fnissen - allt har sin plats här i denna goa gemenskap!

• Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen
  • BrudSommar2006

Cicci, 13.30 blir jättebra! Men jösses, har han lärt sig både trappor nedför och stolar, där ligger vi i lä!

• BrudSommar2006

Izzie förresten, har ingen aning om Iris kan ha fått i sig något hon inte tål, jag har inte märkt att hon blivit dålig av något speciellt hittills.

• Lapinette

Cissi - vad gulligt av dig att läsa på FL åt mig men jag har sett henne, tanten alltså. Hon är redan på gång, kommer nog slå på stort imorgon.

• nennesjuttioåtta

WOOOAAHH!! *måttar en snurrspark a la Bruce Lee mot tantjävlen* Wa-ta-ta-ta-taa!

• nennesjuttioåtta

BS
    Usch, det låter inget vidare med Iris eksem! Men skönt att det går åt rätt håll iaf, kunde de inte svara på varför det var så starkt på upplysningen (iaf spåna lite??).

Vilken tur att jag avancerat till den vita tronen.

• Lapinette

I know, jag kan faktiskt läsa mig till det men har inte kommit så långt bak i restråden ... du vet sparar det gottaste till sist.

• nennesjuttioåtta

hej kaninen!
    NY was FABULOUS! Hur sager man det pa svenska nu igien - GREAT!
    Vi bodde bra (ja, det var ju inte Four season direkt men gemytligt och bra läge), gick en hel del, hade turen att få några gratisturer på tunnelbanan tack vare ett par som inte skulle använda sitt veckokort längre, shoppade och fotograferade 4 siffrigt. Typ 1200 st kort. Åt på några ascoola diners och insöp atmosfären i de flesta områden från centralpark och neråt downtown.
    När åker ni dit nu igen? Dina bikiniränder har ju inte ens börjat anpassa sig till övrig hud (eller tvärtom)

• nennesjuttioåtta

Hann även med Coney Island (don't) och Brooklyn och Williamsburg (do)

• Lapinette

nenne - jag har en förmåga att planera innan vi har lyft . Det är ju inte säkert vi ska till NY men jag måste kolla upp lite och föreslå maken om det inte blir Kalifornien. Blir det inga barn så tänker jag banne mig inte sitta hemma och låta häcken bli stor och fet .

Nej, bikinränderna finns fortfarande kvar även om det inte blev många timmar i solstolen.

Hur många siffror bestod shoppingen av?

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen