• viktualia

Ännu en tur med barnkarusellen

Hej alla barnkarusellsåkare!

Dags att säkra vår mötesplats på nätet! Välkomna alla gamla och nya medresenärer! Jakten på plusset, nojjandet, grubblandet, gråten och fnissen - allt har sin plats här i denna goa gemenskap!

• Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen
  • nennesjuttioåtta

Am
    hhahah, ja va fasen, kreativitet och personlighet är ju något de efterlyser i såna jobb som vi vill ha...

Nu är budgivningen igång!

• Telemarkgrrl

Nenne, jag korrläser gärna och kommer med tips om du vill på ditt CV+brev? Jag har fått beröm för mina vid ett par tillfällen så du kan få se dom om du hellre skulle vilja det?

Håller tummarna för budgivningen!!

• Telemarkgrrl

Nenne igen, inte för att det skulle vara något fel på dina som dom är!! Blushing 2

• nennesjuttioåtta

telis
    ooh tack! Men grejen är att jag skriver ur hjärtat varje gång, så inget är likt de andra. Kanske dumt. CVt är ju som det är - bara alla anställningar, kurser och grejer rätt upp och ned. Jag kollar gäääääärna på dina!!!! Lte inspiration skadar ju inte (vill ju inte säga att jag tänker planka rakt av )

• MSW

Nenne: Jag blev nästan själv sugen på plättar (de ätbara alltså.. ).. Och om man strör socker på mina (blod)plättar kanske man dessutom blir sötare..?

Lycka till med budgivningen!

Bs: typ ellos och liknande har juh gardiner!

här är det ynkligt idag! Trött frusen och snorig! inte alls på humör, inte ens hungrig!!

• Lapinette

CV - oj, något jag måste sätta mig och uppdatera... hade dock tänkt att vänta till i januari ... vad då skjuta saker på framtiden (förut sa jag ska ta tag i den biten i sommar...). Om ni har CV-tips så tar jag tacksamt emot.

Måste bara berätta en solskenshistoria. Idag på FL-tråden så plussade en av tjejerna. Kanske inte så konstigt men vi är ett otroligt trögplussat gäng därinne. Den här tjejen har gjort 3 IVF + 1 FET och denna månad hittade hon inte ens sin ÄL varpå de körde jäkligt oengagerat på dag 15 och dag 19. Döm om hennes förvåning när hon testade imorse (mest för att veta innan hon gick till sin akupunktör). Hon började med akup. samma dag som mig och har aldrig tidigare plussat.

• nennesjuttioåtta

Lapinette
    AAAAAAWWWWWWWWWWWW!!!!
    jag ÄLSKAR såna historier! Man blir så pinglig i hjärtat!!!!

• nennesjuttioåtta

hoppas, hoppas, hoppas att det är din tur nästa gång! Akupunktur äger!!!

• Vännerfan

Lappis,
    Härligt med solskenshistoria!!! Dessutom med akupunktur i!

Nenne,
    Har så himla svårt att se dig bli refuserad/nekad jobb. Kan bara inte se det. Lycka till med budgivningen!

Jag har ett cv jag kan tänka mig att maila er om ni lovar att hålla det för er själva. Inte så bra foto på mig, för jag fick fixa ett snabbt som attan. Maila mig er mailadress i så fall. Jag har utgått från makens som gjorde sin enligt mall han fick av firman, så helt ute borde den modellen jag har inte vara.

BS,
    Hur stort hus har ni?

Mugglan,
    Du har fått mega-mail!

Nu ska jag slita mig härifrån för idag!
    (Tänker att om jag skriver det kanske det blir så! )

• nennesjuttioåtta

Vänner
    (har inboxat dig) Grejen är att jag inte ens blir kallad till intervju. Där vet jag att jag skulle gå på knock och sopa hem det! (ok, kanske inte så där lätt men ändå). Men de tjänster jag sökt hittills har jag fallit på (enligt dem jag pratat med) att jag inte har någon erfarenhet av att skriva. Och det har jag inte, så jag ska kolla med AF om de kan hjälpa mig med någon kurs eller så. Berghs har ju men det kostar ju en hel del. Men hallå, jag kanske har andra suuuperbra egenskaper som väger upp det och jag är ju inte analfabet och det är ju alltid kul att få göra något nytt!

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen