• viktualia

Ännu en tur med barnkarusellen

Hej alla barnkarusellsåkare!

Dags att säkra vår mötesplats på nätet! Välkomna alla gamla och nya medresenärer! Jakten på plusset, nojjandet, grubblandet, gråten och fnissen - allt har sin plats här i denna goa gemenskap!

• Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen
  • Lapinette

Ahhh... så det är nu man får lite extra. Vad skönt!

• nennesjuttioåtta

sommartid slutar på söndag, står det i almanackan iaf.

• Page

Hmm, måste ha en snikvariant på almanackan, det står inget sådant i min.

• Liten med Mindre

japp - en extra timme i helgen. Får väl börja ställa om bebisens vanor nu. För hon är i alla fall ett litet vanedjur, om än inget stort.

Ska mata mitt lilla klängdjur nu.

Kram!

• Telemarkgrrl

muggles, brunch låter toppen!

Kunder är ett satans påfund! Det märkte jag när jag jobbade på Ikea i min ungdom.

• Telemarkgrrl

Har förresten inget tips på julstjärna för jag har inte hittat någon snygg själv. Men förra året köpte jag luciatågsljusstaken av Sten Bengtsson som jag tittat på i flera år och jag bara älskar den!

• pirr!

Ser att det är en göteborgs-dejt på gång. Kommer själv befinna mig i huvudstaden på 60-årspartaj, tyvärr. Hade gärna träffat er!

• pirr!

Appropå stövelbekymmer.. Alla stövlar jag provar ser ut som olika varianter av gummistövlar på mig. För små vader. Hade ingen aning om att det gick att förminska skaften. Tack för infon, Page!

• Frejis

Fick ett ryck och gick till SATS för att få igång min stela förkylda kropp. Det gick enligt förväntningar och som det kan gå när man inte motionerat på tre veckor. Men nu är det iaf gjort!

Liten - fina stövlar, klassiska, men ändå lite tuffa. Gillar dem, men så gillar jag också Ecco.

Lappis - oki, då vet jag när jag ska hålla tummarna.
    När det gäller resetråden är jag nog väldigt trögstartad. Samma gäller mode, det tar ofta ett par år för mig att komma igång och acceptera förändringar om de är mer radikala.
    Sedan har jag periodvis ingen tid för att skriva och ett par sådana månader börjar om ett par veckor (praktik på utbildningen). Men jag hälsar på er någon dag, det är säkert!

Det finns ganska snygga julstjärnor på Åhlens och i år har de kommit med ett par nya modeller med lite annorlunda mönster. De är iaf rätt så klassiska och enkla, men känns relativt moderna.

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen