• viktualia

Ännu en tur med barnkarusellen

Hej alla barnkarusellsåkare!

Dags att säkra vår mötesplats på nätet! Välkomna alla gamla och nya medresenärer! Jakten på plusset, nojjandet, grubblandet, gråten och fnissen - allt har sin plats här i denna goa gemenskap!

• Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen
  • BrudSommar2006

Men jösses Nenne, jag tyckte att det var alldeles nyss som du skrev att budgivningen börjat och nu är den redan såld! Det verkar ju gå ännu fortare hos er än här! Fick ni vad ni ville ha? Grattis, skönt att ni fick den såld och slipper oroa er för det, när går flytten?

• Lapinette

Grattis nenne, fick ni det ni hoppades på?

• MSW

Nenne: Grattis till lägenhetsförsäljningen! och av krulltrumpeterna att dömma antar jag att ni är nöjda över priset med..

• nennesjuttioåtta

Tack alla!
    BS - ja, här går det undan, antagligen för att de tinte är så många inblandade och ganska låga priser från början så det kan ju inte sticka iväg hur som helst.

Vi var först glada bara vi fick utgångspriset (550'), och nu blev det 80' till. Så vi är jätteglada och ska fira med Trocadero (har insett att champagne inte är vår grej ). Yeehaaa!!! Inga pengar i era trakter men det är ju mer än 2 ggr mot vad vi gav för den.

• nennesjuttioåtta

hahahah vad söta gubbar du har, Telis!!!

• nennesjuttioåtta

BS
    Vi flyttar in i huset 1 december!!! Det är ju SNAAAAAAAART!!!! Och det passar perfekt för köparen skulle flytta ur sitt hus samma dag, så vi slipper ha dubbelt boende.

• nennesjuttioåtta

nej, nu måste jag gå och handla. Maten ska ju stå på bordet när mannen kommer hem efter spinningen ikväll... *kopplar loss mig från fotbojan i spishandtaget*

• nennesjuttioåtta

Kontraktsskrivning imorgon!

• nennesjuttioåtta

Fast varför har jag fotbojan i spishandtaget? det blir ju så jobbigt att stå på ett ben hela tiden, ska försöka anhålla om ett vanligt handfängsel, kanske ska få igenom en löplina på en gång.

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen