• viktualia

Ännu en tur med barnkarusellen

Hej alla barnkarusellsåkare!

Dags att säkra vår mötesplats på nätet! Välkomna alla gamla och nya medresenärer! Jakten på plusset, nojjandet, grubblandet, gråten och fnissen - allt har sin plats här i denna goa gemenskap!

• Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen
  • BrudSommar2006

Det där stället i Vallentuna låg hyfsat nära mina föräldrar. Jag skulle absolut kunna tänka mig att bo därutåt för att få bo på en gård men maken vägrar, det här var det längsta han kunde tänka sig när vi letade hus.

FruLlan, så du vet när du hade ÄL den här gången, ja men då kommer ju saken i ett annat läge, om det har gått mer än 14 dagar varför testar du inte och får klart för dig hur det ligger till? Det är ju när ÄL strular som mensen blir sen.

AM, den där affären lät klart intressant, ska bara se när jag lyckas ta mig dit också, den här helgen blir det inte i alla fall.

• Fru FruLLan

Ciici: som sagt. Du är en mästare på positivt tänkande, jag på negativt
    är helt övertygad om att tanten kommer. Antingen i morgon eller näe förresten på fredag. och då kommer hon vara såååå glad över att hon roat sig på min bekostnad. Näe du.....
    med borren kände jag ju ca 1 vecka efter ÄL att det var nåt, nu nada. Såååå tanten du kan lika gärna komma. jag ser dig!!!
    hallå!!!!

clementiner. Gott, kanske skulle toppa med lite glögg

• Telemarkgrrl

Frullan, nja, jag lobbar här hemma för en flytt till Göteborg men det går trögt.

• Liten med Mindre

Cicci - clementiner? Är det senaste cravingen?

Och så kan jag inte låta bli att vara lite nyfiken på FruLlis tant. Må hon ha dragit åt pipsvängen! (Liksom övrigas efterhängsna tanter )

Känner mig för övrigt som världens sämsta mamma. Klämde lillskruttans finger i en skåpdörr. Den lilla handen bara slank in utan att jag märkte det, och längst in vid gångjärnen och allt. Men tydligen gjorde det mest ont i mammas hjärta, för hon grät inte särskilt länge och fingret har varit i stadigt bruk sen dess. Men ändå... Jag lider fortfarande av det.

• Liten med Mindre

Grattis till lyckad försäljning Nenne! Härligt! Nu är det bara att nörda loss på inredningsprylar, tapeter o färger!

• Page

Roligt att prata med dig också Vickan!

Usch, vad hemskt att klämma Mindres finger. Jag brukar få dåligt samvete bara jag trampar på kattens svans...

• Page

Frullan, jag försöker inte att genomföra en kampanj för några speciella skor här (och jag känner att jag börjar tjata om det lika mycket som när jag tjatade om honung nån gång) och jag håller med att en person har ett bäst före datum när det gäller vissa skor, men jag struntar i vad som är modernt och poppis. Och när det gäller personalen på Sko Uno har jag nog aldrig träffat en bra försäljare i någon av butikerna.

• Page

Och nu sticker jag så att jag inte "överexponerar" mig på bt!

God natt!

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen